Αυτή είναι η Suzuki V-Strom 1050DE του 2023

Κώστας Παστρίμας
Αυτή είναι η Suzuki V-Strom 1050DE του 2023
Η Suzuki ανακοίνωσε τον ερχομό μιας νέα έκδοσης της κορυφαίας adventure για το 2023.

Το V-Strom της Suzuki έχει αρκετά μεγάλο ειδικό βάρος στην αγορά μοτοσικλέτας παρά το γεγονός ότι βρίσκεται πλέον σχεδόν 20 χρόνια στην αγορά. Το μοντέλο έχει αγαπηθεί και έχει προτιμηθεί από ένα μεγάλο μέρος του μοτοσικλετιστικού κοινού της Ελλάδας και όχι άδικα καθώς είναι ένα αξιόπιστο, εύχρηστο, ικανό και πολυτάλαντο μοντέλο στην κατηγορία adventure.

Για το 2023 η Suzuki αποφάσισε να αναβαθμίσει το μεγαλύτερο μοντέλο V-Strom 1050 βάζοντας το μενού του και τις χωμάτινες αναζητήσεις. Οι επεμβάσεις της ιαπωνικής μάρκας είναι ουσιαστικές και έχουν να κάνουν με τις αναρτήσεις, τα ηλεκτρονικά και τη γεωμετρία σε πλαίσιο και ψαλίδι. Στον τομέα των ηλεκτρονικών, η Suzuki στο ήδη εξαιρετικό πακέτο της έχει προσθέσει την επιλογή G (gravel) η οποία είναι μελετημένη για ομαλή λειτουργία του κινητήρα και του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης σε χωμάτινες διαδρομές. Το ABS πλέον απενεργοποιείται στον πίσω τροχό, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά Dunlop Trail Maxmix Tour.

suzuki

Στις αναρτήσεις η βασική αναβάθμιση αφορά τις διαδρομές τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB εμπρός έχει αυξημένη διαδρομή η οποία φτάνει πλέον τα 170mm, ενώ το μονό αμορτισέρ επίσης έχει αυξηθεί στα 169mm. Το συνολικό ύψος της μοτοσικλέτας από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 190mm κάτι που σημαίνει ότι το πέρασμα από χωμάτινα κομμάτι θα είναι πιο εύκολο. Εκτός από τις αναρτήσεις, τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας εκτός δρόμου βοηθάει επίσης το μακρύτερο ψαλίδι και η νέα ακαμψία του πλαισίου, ενώ και το τιμόνι είναι πιο φαρδύ κατά 40mm για καλύτερο έλεγχο.

 

suzuki

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος V2 των 1.037 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 107 ίππους και 100Nm ροπής. Η μοναδική επέμβαση που έχει γίνει είναι στις βαλβίδες που μειώνουν τη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, ενώ καινούριες είναι και οι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι στα 252 κιλά στην έκδοση DE. Η νέα V-Strom 1050DE θα είναι διαθέσιμη στον θρυλικό χρωματισμό κίτρινο/μπλε του DR-Z800, ενώ η παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023. Η μοτοσικλέτα επίσης θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μία με 21 ιντσών τροχό (ακτινωτές ζάντες) εμπρός και μία με 19 ιντσών εμπρός τροχό (χυτές ζάντες), ενώ η τιμή της ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!