Formula 1, Βολφ: «Στη Μόντσα θα τρέξουμε χωρίς πίσω αεροτομή»

Formula 1, Βολφ: «Στη Μόντσα θα τρέξουμε χωρίς πίσω αεροτομή»
Τη λύση στα προβλήματα της Mercedes στις μεγάλες ευθείες θέλησε να λύσει ο επικεφαλής της, Τότο Βολφ, αστειευόμενος για τις πιθανότητες νίκης της ομάδας του στο GP Ιταλίας.

Η Mercedes W13 E-Performance είναι ένα μονοθέσιο που έχει σημαντικό πρόβλημα απόδοσης στις μεγάλες ευθείες. Το φετινό «όπλο» των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ έχει μεγάλη αντίσταση αέρα (drag) συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και αυτό το κάνει αργό στις ευθείες. Στο Grand Prix Ολλανδίας συγκεκριμένα, η γερμανική ομάδα ήταν στις κατατακτήριες δοκιμές 9 χλμ/ώρα πιο αργή από τη Red Bull Racing στο σημείο μέτρησης της μεγάλης ευθείας.

Το ζήτημα αυτό αναμένεται να την επηρεάσει σημαντικά και στο επερχόμενο Grand Prix Ιταλίας, με τον επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ να έχει βρει τη... λύση: «Για να είμαστε λιγότερο ευάλωτοι στις ευθείες, σκεφτόμαστε στη Μόντσα να αφαιρέσουμε την πίσω αεροτομή ολοκληρωτικά. Δηλαδή, είναι σαν να έχουμε μία ξύλινη πόρτα με τεράστια αντίσταση αέρα που παράγει κάθετη δύναμη την οποία δεν χρειαζόμαστε. Είναι κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε γρήγορα. Όμως εννοώ το 2023 και παίρνουμε τα μαθήματά μας με τον δύσκολο τρόπο προς το παρόν».

Λιούις Χάμιλτον

Η έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες κάνει τη Mercedes να αποκλείει το ενδεχόμενο να ανταγωνιστεί τη Red Bull Racing. Όμως ο επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της γερμανικής ομάδας, Άντριου Σόβλιν είναι αισιόδοξος για μία θετική εμφάνιση. «Είμαστε αισιόδοξοι πως κάποια από τα βασικά προβλήματα που είχαμε στο Σπα δεν θα μας επηρεάσουν. Νομίζω πως θα βρούμε ένα καλύτερο παράθυρο λειτουργίας, ωστόσο η Red Bull δείχνει ιδιαίτερα αποδοτική. Είναι γρήγορη στις ευθείες και στις στροφές και αυτό είναι μεγαλύτερο πρόβλημα για εμάς σε πίστες χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης. Είναι δύσκολο να πούμε πού θα είμαστε, αλλά μάλλον δεν θα είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί όσο στο Ζάντβορτ. Ελπίζουμε όμως να είναι διαφορετική η κατάσταση από το Σπα», ανέφερε ο Βρετανός στο debrief βίντεο της Mercedes.

Μία καλή εμφάνιση είναι πολύ σημαντική για τη Mercedes, η οποία είναι μόνο 30 βαθμούς πίσω από τη Scuderia Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όμως φήμες έχουν κυκλοφορήσει πως ο Λιούις Χάμιλτον θα έχει φρέσκια μονάδα ισχύος, κάτι που θα τον φέρει τελευταίο στη σειρά εκκίνησης του αγώνα λόγω ποινής.

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!