Formula 1, Ιταλία: O Σάινθ διατήρησε τη Ferrari στην κορυφή στο FP2

Formula 1, Ιταλία: O Σάινθ διατήρησε τη Ferrari στην κορυφή στο FP2
O Κάρλος Σάινθ ήταν ο πρωταγωνιστής στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Μόντσα.

Η δράση συνεχίστηκε στο Grand Prix Ιταλίας με το FP2 και τη Scuderia Ferrari να συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, όμως αυτή τη φορά στην κορυφή ήταν ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός σημείωσε με τη μαλακή γόμα ελαστικών χρόνο 1:21,664 και ήταν κάτι παραπάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος του Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, o oποίος και πάλι δεν είχε την ιδανική περίοδο δοκιμών. Ο Σαρλ Λεκλέρ ακολούθησε στην 3η θέση όντας λίγο πιο αργός, με τους τρεις πρώτους να είναι σε δικό τους ρυθμό.

Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του Λάντο Νόρις της McLaren, ο οποίος ξεπέρασε τόσο τους οδηγούς της Mercedes-AMG, όσο και τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing. Θετική ήταν η εμφάνιση του Άλεξ Άλμπον με τη Williams στη διαδικασία, ενώ υπήρξε και μία διακοπή με κόκκινη σημαία που προκάλεσε ο Μικ Σουμάχερ.

Ας δούμε τι έγινε αναλυτικά στο FP2 του Grand Prix Ιταλίας. Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν άμεσα στην πίστα με τη μέση γόμα ελαστικών. Από νωρίς είδαμε ανταγωνιστικούς χρόνους, πολύ κοντά σε αυτούς του πρωινού σκέλους. Η μάχη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Λεκλέρ ξεκίνησε στο FP2, με τον Ολλανδό να γράφει το 1:22,303 όντας μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Μονεγάσκου. Από τις δύο μεγάλες ομάδες, μόνο ο Πέρεζ ήταν η παραφωνία, μιας και είχε διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον teammate του.

 

Άμεσα η Alfa Romeo έβγαλε τον Μπότας στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με τον Φινλανδό να γράφει τον 5ο ταχύτερο χρόνο όντας μπροστά από τις δύο Mercedes των Χάμιλτον και Ράσελ. Τα πρώτα περάσματα ολοκληρώθηκαν σχετικά νωρίς, με τους οδηγούς να γράφουν 6 με 8 γύρους.

Λίγο πριν το ημίωρο, είδαμε τις ομάδες να ετοιμάζονται για τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Ο Φερστάπεν αμέσως βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο με το 1:21,807, ενώ πίσω του ο Νόρις πήρε την 3η θέση και ο Χάμιλτον την 5η, όντας αμφότεροι στη μαλακή γόμα ελαστικών.

Σε εκείνο το σημείο η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της. Ο Μικ Σουμάχερ είδε τον κινητήρα του να σβήνει ενώ περνούσε το σικέιν “Ρότζια” και σταμάτησε τη VF-22 στην άκρη της πίστας. Καθόλου ιδανική εξέλιξη για τον Γερμανό, ο οποίος δεν έκανε το FP1 επειδή ο Αντόνιο Τζοβινάτσει είχε πάρει τη θέση του.

Η διαδικασία συνεχίστηκε με 25 λεπτά να απομένουν στο ρολόι και κάποιες ομάδες δεν είχαν κάνει χρόνο με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Ο Σάινθ ανέβηκε στην κορυφή της κατάταξης με ένα εξαιρετικό πέρασμα στο 1:21,664, ενώ ο Λεκλέρ ήταν μόλις 3ος. Ο Ράσελ σημείωσε την 5η ταχύτερη επίδοση, ενώ ο Πέρεζ ήταν πιο αργός του.

Οι προσομοιώσεις κατατακτηρίων ολοκληρώθηκαν και σειρά είχαν οι προσομοιώσεις αγώνα. Πολλά παράπονα ακούσαμε στη μετάδοση από τους οδηγούς της Mercedes, που ήταν κοντά στο δευτερόλεπτο πιο αργοί από τους Φερστάπεν και Λεκλέρ. Αρκετοί οδηγοί είχαν προβλήματα με το φρενάρισμα στη στροφή 1, ενώ είδαμε και μερικές εξόδους στη “Λέσμο 2” και στην έξοδο της “Ασκάρι”.

Το FP2 ολοκληρώθηκε δίχως ιδιαίτερα προβλήματα, με ομάδες και οδηγούς να ετοιμάζονται πλέον για την ημέρα των κατατακτηρίων. H δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 14:00 ώρα Ελλάδος με την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Αποτελέσματα FP2 GP Ιταλίας

F1 Ιταλία

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!