ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Λεμπ πέταξε το γάντι στη νέα γενιά
Τα ελληνικά βουνά είχαν πολλά χρόνια να δουν από κοντά τον Σεμπαστιέν Λεμπ αλλά τον υποδέχτηκαν με όλη τους τη φιλοξενία. Ο Γάλλος σούπερταρ των ράλλυ, στο τιμόνι του Ford Puma Rally1 της M-Sport και έχοντας για συνοδηγό την Ιζαμπέλ Γκαλμίς, ήταν ο ταχύτερος της δεύτερης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και την ολοκλήρωσε στην κορυφή της γενικής κατάταξης, έστω και με τη μικρή διαφορά των 1,7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο. H ευνοϊκή σειρά εκκίνησης έπαιξε βέβαια τον πρωτεύοντα ρόλο σε αυτήν την επιτυχία και η ίδια εύνοια θα συνεχιστεί αύριο, που ο Λεμπ θα εκκινεί τελευταίος από τα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας.
Ήταν μια πολύ καλή ημέρα για την M-Sport Ford, που βλέπει τον Πιέρ-Λουί Λουμπέ να κάνει τον αγώνα της ζωής του μέχρι στιγμής και να βρίσκεται στη 2η θέση της γενικής κατάταξης. Ο νεαρός Γάλλος όχι μόνο κέρδισε την πρώτη ΕΔ της καριέρας του, αλλά βρέθηκε σε κάποιο σημείο της ημέρας να προηγείται στη γενική κατάταξη, προτού ο Λεμπ κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά στους Βωξίτες, την τελευταία ΕΔ της Παρασκευής, και πάρει πίσω την πρωτοπορία.
Άλλος ένας νεαρός και ταλαντούχος οδηγός βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης: ο Εσαπέκα Λάπι με το Toyota GR Yaris Rally1. Ο Φινλαδός βοηθήθηκε επίσης πολύ από τη θέση εκκίνησης αλλά ταυτόχρονα οδήγησε πολύ γρήγορα και χωρίς λάθη για να φτάσει σε αυτήν την 3η θέση. Απέχει μάλιστα μόλις 8,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και αυτό του δίνει το δικαίωμα να ονειρεύεται θέση στο βάθρο.
Πίσω από τον Λάπι ακολουθεί η στρατιά των Hyundai i20 N Rally1. Οι Τιερί Νεβιλ, Ντάνι Σόρντο και Οτ Τάνακ καταλαμβάνουν τις θέσεις 4, 5 και 6 αντίστοιχα στη γενική κατάταξη. Και για τους τρεις ήταν μια ημέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε όσα τους συνέβησαν στον περσινό αγώνα. Ο Τάνακ, που έμπαινε δεύτερος στις ΕΔ της ημέρας, είχε να αντιμετωπίσει τα περισσότερα προβλήματα λόγω ακριβώς αυτής της θέσης.
Ο Γκας Γκρινσμιθ έφερε το Ford Puma του στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, κάνοντας πολύ καλό και σταθερό αγώνα μέχρι στιγμής. Ο Έλφιν Έβανς με το Toyota GR Yaris επηρεάστηκε επίσης από τη σειρά εκκίνησης, καθώς ξεκινούσε 3ος τις ΕΔ της ημέρας και στο τέλος της βρέθηκε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.
Τα περισσότερα προβλήματα, όπως αναμενόταν, τα είχε ο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota. Ο νικητής του περσινού αγώνα και πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος «τιμωρήθηκε» σκληρά από το γεγονός ότι έμπαινε πρώτος στις ΕΔ της ημέρας και ουσιαστικά τις «σκούπιζε» για τους υπόλοιπους. Η κατάσταση αυτή έγινε χειρότερη από το γεγονός ότι στο πρόγραμμα της Παρασκευής υπήρχε μόνο μία επαναλαμβανόμενη ΕΔ, το Λουτράκι, ενώ σε όλες τις άλλες έγινε μόνο ένα πέρασμα.
Προσθέστε σε αυτά και το γεγονός ότι δεν ήταν ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του εύκολα εξηγείται η 9η θέση και η διαφορά του 1 λεπτού και σχεδόν 8 δευτερολέπτων από την κορυφή. Πλέον, για να επαναλάβει τη νίκη του ο νεαρός Φινλανδός πρέπει να κάνει ένα μικρό θαύμα τις επόμενες ημέρες, ο ίδιος ωστόσο θα κινηθεί συντηρητικά για να διαφυλάξει τη μεγάλη διαφορά που έχει στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Δύσκολα ξεκίνησε η ημέρα για τον Τακαμότο Κατσούτα της Toyota. O Ιάπωνας της Toyota έχασε αρκετό χρόνο στις πρώτες ΕΔ, μέχρι να μπει στο ρυθμό του αγώνα. Στη συνέχεια ανέβασε την ταχύτητά του αλλά πλέον είχε μείνει αρκετά πίσω και ολοκλήρωσε την ημέρα στη 10η θέση της κατάταξης. Ο Κρεγκ Μπριν με το Ford Puma είχε καλό ρυθμό αλλά ένα κλατάρισμα στην 5η ΕΔ τον ανάγκασε να σταματήσει για αλλαγή ελαστικού και έτσι έχασε πάνω από 2 λεπτά. Τέλος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το πέμπτο Puma του αγώνα κινήθηκε πολύ προσεκτικά και επιφυλακτικά, κάτι που φαίνεται από τους χρόνους του και από τη θέση του στην κατάταξη.
Στη μεγάλη μάχη της WRC2 ο Εμίλ Λίντχολμ με το Skoda Fabia κάνει μια κυριαρχική εμφάνιση και προηγείται με πάνω από 30 δευτ. διαφορά του Νικολάι Γκριάζιν, που τρέχει επίσης με Skoda Fabia. Ο Τέμου Σούνινεν με το Hyundai i20 N είναι 3ος, μόλις 5,6δευτ. πίσω από τον Ρώσο και στην 4η θέση ακολουθεί ο Γιοχάν Ροσέλ, που μετά το λάθος του Μικελσεν στη χθεσινή Υπερειδική θέλει να πλησιάσει πιο κοντά στην κορυφή της βαθμολογίας.
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποιούν οι Λάμπρος Αθανασούλας/Νίκος Ζακχαίος, που τρέχουν με Hyundai i20 N Rally2. Παρότι δεν πιέζουν στο απόλυτο όριο κινούνται σε παραπλήσιο ρυθμό με τα πλήρως επαγγελματικά πληρώματα που συμμετέχουν σε αυτήν την πολύ ανταγωνιστική κατηγορία και ευχαριστιέται έναν αγώνα χωρίς τα προβλήματα που τον ταλάνισαν πέρυσι.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται το Σάββατο με έξι Ειδικές Διαδρομές στη Φθιώτιδα και 147 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Θα είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα και θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το νικητή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!