Formula 1: Η FIA εξηγεί γιατί το GP Ιταλίας τελείωσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας

Formula 1: Η FIA εξηγεί γιατί το GP Ιταλίας τελείωσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού εξήγησε τους λόγους για τους οποίους το Grand Prix Ιταλίας δεν ολοκληρώθηκε υπό κανονικές συνθήκες αγώνα.

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στη Μόντσα λόγω της εγκατάλειψης του Ντάνιελ Ρικάρντο, στον 48ο από τους 53 γύρους του αγώνα, όλοι περίμεναν πως θα έχουμε μάχη για τη νίκη ανάμεσα στους Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ για τουλάχιστον έναν ή δύο γύρους. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι. Το Grand Prix ολοκληρώθηκε δίχως να έχουμε περαιτέρω δράση και ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing κέρδισε για 11η φορά στο 2022.

Ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώθηκε ο αγώνας, δεν άρεσε σε μία μεγάλη μερίδα οπαδών που βρίσκονταν στις εξέδρες, με τις αποδοκιμασίες να ακούγονται ακόμα και μέσω της τηλέοπτικής μετάδοσης. Η FIA θέλησε μέσω εκπροσώπου της να εξηγήσει τι ακριβώς έγινε και γιατί δεν είχαμε καθαρή αγωνιστική δράση υπό καθεστώς πράσινης σημαίας στο τέλος του Grand Prix Ιταλίας.

«Ενώ έγινε κάθε δυνατή προσπάθεια να απομακρυνθεί το μονοθέσιο με το νούμερο 3 γρήγορα για να συνεχιστεί ο αγώνας, οι βοηθοί πίστας δεν μπορούσαν να βάλουν το μονοθέσιο στη νεκρά και να το σπρώξουν στην έξοδο διαφυγής. Η ασφάλεια στην απομάκρυνση του μονοθεσίου είναι η μόνη μας προτεραιότητα και καθώς το συμβάν δεν ήταν αρκετό ώστε να βγει η κόκκινη σημαία, ο αγώνας ολοκληρώθηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ακολουθώντας τις διαδικασίες που έχουν συμφωνηθεί μεταξύ της FIA και των αγωνιζόμενων».

Μετά το τέλος του αγώνα ο Φερστάπεν είχε δηλώσει απογοητευμένος που δεν αποχώρησε πριν τον τερματισμό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, τόνισε κυνικά πως αυτή τη φορά η Διεύθυνση Αγώνα ακολούθησε τους κανονισμούς σχετικά με το SC.

Από την μεριά του, οεπικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε στο Sky Sports: «Υπήρχε αρκετός χρόνος για να συνεχιστεί ο αγώνας. Νομίζω πως το αυτοκίνητο ασφαλείας έπιασε το λάθος μονοθέσιο, βγήκε μπροστά από τον Τζορτζ Ράσελ».

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που Grand Prix της Formula 1 ολοκληρώθηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά το Grand Prix Μπαχρέιν του 2020.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!