Αυλαία για τον V10 κινητήρα στο Audi R8 GT

Αυλαία για τον V10 κινητήρα στο Audi R8 GT

Κώστας Παστρίμας
Αυλαία για τον V10 κινητήρα στο Audi R8 GT
Η Audi παρουσίασε το νέο R8 Coupe GT V10 με περισσότερη δύναμη και κίνηση στους πίσω τροχούς!

Έπρεπε να περάσουν 12 ολόκληρα χρόνια προκειμένου η Audi να μας χαρίσει μια ανανεωμένη έκδοση GT του εμβληματικού της R8 V10. Το 2022 λοιπόν ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε την καινούρια πισωκίνητη R8 V10 GT η οποία αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο της Audi με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Σχεδιαστικά η νέα R8 διαθέτει αρκετά στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η αρχή γίνεται με το λογότυπο το οποίο είναι πλέον σε μαύρο χρώμα και αναγράφει «R8 GT». Τα αεροδυναμικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου είναι ειδικά σχεδιασμένα για την GT και περιλαμβάνουν μπροστινό splitter, μικρά εμπρός φτερά, αεροδυναμικά skirts στο πλάι του αμαξώματος, ένα διαχύτη και μία μεγάλη αεροτομή εφοδιασμένη με ανάρτηση. Όλο το πακέτο ονομάζεται Carbon Aerokit και βελτιώνει σημαντικά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανεβάζοντας την κάθετη δύναμη.

Audi

Η Audi αποφάσισε να ανεβάσει και την απόδοση του V10 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5.2 λίτρων. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς φθάνει τους 620 ίππους και τα 565 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 6.400 έως τις 7.000 σ.α.λ. (μέγιστο: 8.700 σ.α.λ.). Οι επιδόσεις όπως μπορείτε να αντιληφθείτε είναι εκρηκτικές με επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα. Φθάνει τα 200 km/h από στάση σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι στα 320 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη για ακόμα πιο γρήγορες και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Αυτή θα είναι η τελευταία φορά που τοποθετείται ο V10 κινητήρας σε R8.

 

Audi

Για πρώτη φορά η Audi Sport προσφέρει τη νέα λειτουργία Torque Rear στο R8 V10 GT. Το σύστημα επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση των πίσω τροχών μέσω του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζεται σε 7 επίπεδα. Το επιθυμητό επίπεδο ροπής που φθάνει στον πίσω άξονα μπορεί να ρυθμιστεί μέσα από έναν περιστροφικό διακόπτη στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις ικανότητές του, αλλά και τις συνθήκες του δρόμου. Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στη μείωση του βάρους καθώς το νέο V10 R8 GT είναι κατά 20 κιλά ελαφρύτερο, στα 1.580 κιλά. Τα φρένα είναι κεραμικά, ενώ οι αναρτήσεις είναι performance με αντιστρεπτική ράβδο CFRP από πλαστικό και ανθρακονήματα.

Audi

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!