Formula 1, Ιαπωνία: Επίπληξη στον Φερστάπεν, δεν αλλάζει το grid
Ο Μαξ Φερστάπεν διατηρεί την pole position για το Grand Prix Ιαπωνίας, δέκατο-όγδοο γύρο του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1! O Ολλανδός ήταν υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες αλλά τελικά, εξετάζοντας τα δεδομένα τηλεμετρίας και τα διαθέσιμα video, ακούγοντας παράλληλα όσα είχαν να πουν οι εμπλεκόμενοι, κατέληξαν σε επίπληξη.
Ο οδηγός της Red Bull Racing είχε πετύχει την πέμπτη φετινή του pole αλλά νωρίτερα στο Q3, είχε βρεθεί στη μέση της πίστας στην ταχύτατη αριστερή καμπή 130R, με τον Λάντο Νόρις να πατάει εκτός δρόμου στην προσπάθεια να αποφύγει τη μεταξύ τους σύγκρουση.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε δηλώσει σχετικά αμέσως μετά τις κατατακτήριες δοκιμές: «Οδηγούσα αργά σε εκείνο το σημείο και ήθελα να επιταχύνω αλλά τα ελαστικά μου είχαν κρυώσει. Γλίστρησα λίγο λοιπόν κι αυτό έγινε πάνω που πήγε να με περάσει. Χρειάστηκε να κάνει κίνηση αποφυγής αλλά ευτυχώς δεν συνέβη τίποτα».
"Sorry mate" 🥺
Max waves to Lando to apologise the next time round
The incident will be investigated after the session#JapaneseGP #F1 https://t.co/gKGKh0Luhr pic.twitter.com/spM8IgrZqg— Formula 1 (@F1) October 8, 2022
Τα λεγόμενά του επιβεβαιώνονται από το onboard video του συμβάντος. Μετά από σύντομη αξιολόγηση όσων ειπώθηκαν αλλά και όσων στοιχείων είχαν στη διάθεσή τους, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μη προχωρήσουν σε κάποια ποινή.
Η ανακοίνωση ανέφερε:
«Οι αγωνοδίκες άκουσαν τον οδηγό του μονοθεσίου #1 (Μαξ Φερστάπεν) και τον οδηγό του μονοθεσίου #4 (Λάντο Νόρις), τους εκπροσώπους των ομάδων και εξέτασαν video και στοιχεία τηλεμετρίας.
Ο οδηγός του μονοθεσίου #1 ήξερε πως είχε το μονοθέσιο #55 μπροστά και το μονοθέσιο #4 να τον πλησιάζει από πίσω και αποφάσισε να επιταχύνει την ίδια στιγμή που το μονοθέσιο #4 αποφάσισε να προσπεράσει. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης θερμοκρασίας στα ελαστικά του μονοθεσίου #1, ο οδηγός έχασε προσωρινά τον έλεγχο, με αποτέλεσμα αυτό να στραφεί στιγμιαία προς τα αριστερά.
Ο οδηγός του μονοθεσίου #4 δήλωσε πως ήταν απλά ένα ατυχές συμβάν αλλά πως είναι η ευθύνη κάθε οδηγού να διατηρεί συνέχεια τον έλεγχο του μονοθεσίου του.
Σχετικά με ποινή, όλες οι προηγούμενες παραβιάσεις του άρθρου 33.4 της ίδιας φύσης, είχαν καταλήξει σε επίπληξη και το ίδιο θα συμβεί και σε αυτή την περίπτωση».
Το πάνελ των αγωνοδικών στην Ιαπωνία απαρτίζεται από τον Γκάρι Κόνελι, τον Φέλιξ Χόλτερ, τον Καζουχίρο Τσούγκε ενώ εκπρόσωπος των οδηγών είναι ο Μίκα Σάλο.
Έτσι ο Φερστάπεν θα εκκινήσει από την pole position για 18η φορά στην καριέρα του στη Formula 1. Το Grand Prix Ιαπωνίας είναι προγραμματισμένο για τις 8:00 ώρα Ελλάδος. Μην χάσετε το LIVE του gMotion by Gazzetta από τις 7:30, ώστε να μπείτε σε κλίμα αγώνα.
Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!