Formula 1, Φέτελ: «Η F1 ξέχασε τι έγινε με τον Μπιανκί»

Formula 1, Φέτελ: «Η F1 ξέχασε τι έγινε με τον Μπιανκί»
Με αφορμή το συμβάν με το γερανό στη Σουζούκα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ ασκεί κριτικη σε F1 και FIA, αναφερόμενος στο συμβάν που κόστισε τη ζωή του Ζιλ Μπιανκί.

Μπορεί ο Μαξ Φερστάπεν να στέφθηκε πρωταθλητής στο Grand Prix Ιαπωνίας, όμως δεν ήταν το μοναδικό γεγονός που κέρδισε την προσοχή μας. Στο δεύτερο γύρο του αγώνα ένας γερανός έσπευσε στο σημείο που βγήκε εκτός ο Κάρλος Σάινθ της Scuderia Ferrari για να απομακρύνει την F1-75 του.

To γεγονός αυτό προκάλεσε την οργή του Πιέρ Γκασλί και άλλων οδηγών οι οποίοι τοποθετήθηκαν δημόσια για το συμβάν. Εξοργισμένος με τα όσα έβλεπε στην τηλεόραση ήταν και ο πατέρας του Ζιλ Μπιανκί, ο οποίος έστειλε το δικό του μήνυμα στα social media.

Ο Μπιανκί είχε ένα άσχημο ατύχημα στο Grand Prix Ιαπωνίας το 2014, όταν σε συνθήκες παρόμοιες με το φετινό αγώνα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και προσέκρουσε με πολλά χιλιόμετρα σε γερανό που απομάκρυνε εκείνη τη στιγμή άλλο μονοθέσιο. Ο Γάλλος υπέστη βαριά κρανιοεγκεφαλικά τραύματα και λίγους μήνες αργότερα έχασε τη μάχη και έφυγε από τη ζωή.

Το συμβάν με το γερανό ήταν το μεγάλο θέμα συζήτησης μεταξύ των οδηγών, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ της Aston Martin να δηλώνει στο Sky Sports: «Δεν πιστεύω πως θυμούνται αρκετά τι έγινε με τον Μπιανκί. Μετά τα όσα έγιναν τότε, τώρα συνέβησαν πολλά που οδήγησαν στην κατάσταση που είχαμε στη Σουζούκα, τα οποία πρέπει να κατανοήσουμε πρώτα».

Σεμπάστιαν Φέτελ

«Όλοι οι οδηγοί εκκινούν με τα λάθος ελαστικά, για το οποίο φταίμε όλοι εμείς, αλλά ταυτόχρονα κανείς μας γιατί είμαστε όλοι υπό την ίδια πίεση. Έχουμε ένα ενδιάμεσο ελαστικό που είναι πολύ ταχύτερο από αυτό για ακραίες καιρικές συνθήκες. Το ελαστικό ακραίων καιρικών συνθηκών είναι τόσο αργό που σε αναγκάζει να φορέσεις το ενδιάμεσο ελαστικό. Αυτό χρειάζεται να βελτιωθεί και θα λύσει το πρόβλημα. Δεν μπορούμε να αγωνιστούμε όταν υπάρχει νερό στην πίστα διότι δεν είναι καλή απαγωγή του από το ελαστικό. Το γνωρίζουμε αυτό εδώ και χρόνια.Έχουμε λοιπόν ατύχημα με τον Κάρλος Σάινθ να βγαίνει εκτός. Η ορατότητα είναι σχεδόν μηδενική όταν ακολουθείς μονοθέσιο στο σπρέι. Είμαστε τυχεροί που δεν έγινε κάτι σοβαρό, αλλά πρέπει να κατανοήσουμε το τι έγινε και να μην ξαναγίνει ποτέ», συμπλήρωσε ο Γερμανός.

Φωτογραφίες: Aston Martin

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!