Η μοναδική Miura Roadster έφθασε στο Μουσείο της Lamborghini
Η Miura αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της Lamborghini, αλλά και το πρώτο διθέσιο supercar με κινητήρα τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα. Ταυτόχρονα είναι και άκρως συλλεκτική, καθώς κατασκευάστηκαν λιγότερα από 1.000 αυτοκίνητα. Υπάρχει όμως και μία Miura που κυριολεκτικά είναι… μοναδική.
Ο λόγος για την Miura Roadster, η οποία αποκαλύφθηκε το 1968 στο σαλόνι αυτοκινήτου των Βρυξελλών και συγκεκριμένα στο περίπτερο της Carrozzeria Bertone. Παρέμεινε one-off μοντέλο, καθώς ποτέ η Lamborghini δεν αποφάσισε να δημιουργήσει γραμμή παραγωγής για το ανοικτό πανέμορφο αυτοκίνητο.
Τώρα, 54 χρόνια μετά, επιστρέφει στην έδρα της ιταλικής μάρκας και συγκεκριμένα στο MUDETEC, το Μουσείο Τεχνολογίας στην Σαντ’Άγκατα Μπολονέζε. Βαμμένη στο αυθεντικό γαλιάζιο χρώμα όπως τότε, θα εκτίθεται στο Μουσείο έως και τα τέλη Νοεμβρίου. Από την απόχρωση αυτή (ονομάζεται Lame Sky Blu) εμπνεύστηκαν οι σχεδιαστές της Lamborghini για την τελευταία Aventador Ultimae που κατασκευάστηκε.
Η μοναδική Miura Roadster δεν έχει πλαϊνά παράθυρα ή οροφή που κλείνει, κάτι που επέτρεψε στον Οίκο Bertone να σχεδιάσει τις γραμμές της χωρίς περιορισμούς. Αφού συμμετείχε σε δοκιμές με οδηγό τον Μπομπ Γουάλας, πουλήθηκε από την Carrozzeria Bertone στη Διεθνή Ένωση Έρευνας Μολύβδου και Ψευδάργυρου (ILZRO). Εκεί τροποποιήθηκε αρκετά το εσωτερικό της, βάφτηκε σε πράσινο χρώμα μέσα-έξω και ονομάστηκε ZN 75.
Το αυτοκίνητο άλλαξε έκτοτε αρκετά χέρια, ενώ τη διετία 2007-2008 επανήλθε στην αυθεντική της κατάσταση. Η πρώτη της εμφάνιση έγινε τον Αύγουστο του 20008 στην έκθεση Pebble Beach Concours d’Elegance.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!