Electrikhana: Ο Κεν Μπλοκ κάνει τα λάστιχα να υποφέρουν (vid)
Αυτό που κάνει ο Κεν Μπλοκ, το κάνει καλύτερα από τον καθένα. Μπορεί να μην είναι ο πιο γρήγορος οδηγός αγώνων ή ο καλύτερος παρουσιαστής, όταν όμως καλείται να κάψει λάστιχο κάνοντας κάθε λογής παλαβομάρα πίσω από το τιμόνι, απλά δεν έχει αντίπαλο!
Το έκανε σε 10 κατά σειρά Gymkhana, τα οποία έσπασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου προβολών (!), το κάνει και τώρα, στη νέα εποχή των δικών του παρανοϊκών videos αλλά και της αυτοκίνησης.
Ο δαιμόνιος Αμερικανός έχει αφήσει τη Ford και έχει πλέον ενώσει τις δυνάμεις του με την Audi. Παράλληλα, έχει γυρίσει την πλάτη στους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και έχει υποδεχθεί με θάρρος την νέα, ηλεκτρική εποχή.
Στο Electrikhana o 54χρονος έχει στα χέρια του ένα πραγματικό θηρίο. Τόσο σε όψη όσο και σε ουσία: το Audi S1 Hoonitron, που «γεννήθηκε» στην έδρα της Audi Sport, το Νέκαρσουλμ. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο που εξελίχθηκε ειδικά για τον Μπλοκ!
Εφοδιάζεται διπλό ηλεκτροκινητήρα 800 volt, σασί από ανθρακονήματα και φυσικά τετρακίνηση, που αποτελεί ωδή στο ένδοξο παρελθόν του brand και ταυτόχρονα, ξεναγό προς το μέλλον.
Και όπως θα δείτε, τρώει τα λάστιχα με συγκλονιστικό ρυθμό και με όπλο την ακαριαία ροπή, επιτρέπει στον Αμερικανό να κάνει συγκλονιστικά πράγματα, με φόντο το Λας Βέγκας. Το Electrikhana εξελίσσεται μεταμεσονύκτια, στην άδεια «πόλη του τζόγου», εκεί όπου ο πρωταγωνιστής τις ιστορίας φαίνεται να μη βασίζει τίποτα στην τύχη.
Κάνει ατελείωτα «ντόνατ», σηκώνει διαρκώς σύννεφα λευκού καπνού, το S1 e-tron quattro Hoonitron χορεύει ασταμάτητα στο περίφημο Strip κι άλλα εμβληματικά σημεία της πόλης της Νεβάδα – ακόμα και μέσα σε καζίνο κάνει σβούρες!
Περισσότερα στο συγκλονιστικό video που ακολουθεί…
Σε ρόλο guest star είναι ο θρύλος του 24ωρου αγώνα Λε Μαν, ο Τομ Κρίστενσεν των εννέα νικών εκεί, παρέα με μερικά εμβληματικά αγωνιστικά της Audi: από τα R8 LMP και R18 e-tron quattro, μέχρι τα 90 IMSA GTO (1989), 200 Trans Am (1988), Audi quattro Gruppe B A2 (1984) και φυσικά, τον «πρόγονο» του S1 Hoonitron, το Audi Sport quattro S1 Pikes Peak (1987).
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!