Formula 1, Μεξικό: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix
Ο εικοστός αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό Grand Prix. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν πρώτη εικόνα και ένα ασυνήθιστο grid για το τι θα δούμε στον αγώνα και οι 71 γύροι που ακολουθούν, αναμένονται συναρπαστικοί και απρόβλεπτοι. To Autodromo Hermanos Rodriguez του Μεξικού είναι μία διαδρομή που προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα και παράλληλα αποτελεί μια τεράστια πρόκληση για τους οδηγούς και τα μονοθέσια.
Η νίκη στο Grand Prix Μεξικού φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα σε στις Red Bull Racing και Mercedes-AMG. O Μαξ Φερστάπεν έχει τον πρώτο λόγο για τη νίκη μετά την pole position που πήρε στις κατατακτήριες δοκιμές, όμως δίπλα του στην πρώτη σειρά θα έχει τον Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος θέλει όσο τίποτα τη νίκη. Πίσω του είναι ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, ενώ ο τοπικός ήρωας, Σέρχιο Πέρεζ, θα είναι επίσης στη μάχη της νίκης. Μεγάλο ερωτηματικό είναι φυσικά η Scuderia Ferrari, η οποία είδε τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ να έχουν απογοητευτικές κατατακτήριες δοκιμές.
So... who's it gonna be? 🤔#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/EP7KFwQcGy
— Formula 1 (@F1) October 30, 2022
Κανένας οδηγός από όσους πέρασαν στο Q3 δεν έχει φρέσκο σετ της μαλακής γόμας ελαστικών. Οι Red Bull Racing, Scuderia Ferrari και Mercedes, «έσωσαν» δύο φρέσκα σετ της μεσαίας γόμας. Οι 9 από τις 10 ομάδες του grid έχουν ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας ελαστικών, κάτι που δεν ισχύει για την Aston Martin, η οποία έχει μόλις τρία φρέσκα σετ της μαλακής γόμας και όλα τα υπόλοιπα είναι χρησιμοποιημένα σετ.
Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική τα δύο pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 16 και 22. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη μεσαία γόμα ελαστικών. Το παράθυρο του δεύτερου pit-stop είναι μεταξύ των γύρων 42 και 48, με την ιταλική εταιρία να προτείνει την αλλαγή και πάλι στη μεσαία γόμα.
Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι το ένα pit-stop, με χρήση της μεσαίας γόμας στο πρώτο stint του Grand Prix. Το παράθυρο της μοναδικής αλλαγής ελαστικών είναι μεταξύ των γύρων 28 με 35, στη σκληρή γόμα. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς αυτό μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!