Formula 1: Ο λόγος που έχανε ισχύ ο Χάμιλτον στο Μεξικό

Formula 1: Ο λόγος που έχανε ισχύ ο Χάμιλτον στο Μεξικό
Η Mercedes-AMG αποκάλυψε τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Λιούις Χάμιλτον κατά τη διάρκεια του GP Μεξικού της F1.

Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα της Formula 1 στην Πόλη του Μεξικού, ο Λιούις Χάμιλτον ανέφερε πως είχε ορισμένα προβλήματα με τον κινητήρα του, κάτι που τον επηρέασε στην προσπάθειά του να διεκδικήσει την pole position. Μετά τις ακτατακτήριες πάντως από τη Mercedes-AMG είπαν ότι βρηκαν και διόρθωσαν αυτό που προκαλούσε διακοπές ισχύος.

Στο Grand Prix της Κυριακής, όμως, το πρόβλημα επέστρεψε στο μονοθέσιο του 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, αλλά δεν ήταν τόσο έντονο όσο το Σάββατο. Αυτό δεν επηρέασε το αποτέλεσμα του Χάμιλτον, ο οποίος ύστερα από καλό αγώνα τερμάτισε στη 2η θέση και ανέβηκε 5ος στο πρωτάθλημα οδηγών.

Ο επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes-AMG, Τζέιμς Βόουλς, μίλησε για τα προβλήματα στη μονάδα ισχύος που αντιμετώπισαν στο Μεξικό, όχι μόνο ο Χάμιλτον αλλά και ο Τζορτζ Ράσελ: «Αντιμετωπίσαμε σε ορισμένες περιπτώσεις διακοπές ισχύος στον κινητήρα μας, αλλά ο λόγος είναι απλός. Οι χαρτογραφήσεις που χρησιμοποιούμε για τους κινητήρες μας είναι για συνθήκες σε χαμηλό υψόμετρο, όπου διεξάγονται οι περισσότεροι αγώνες. Όταν ξαφνικά βρίσκεσαι σε ένα υψόμετρο όπως αυτό στο Μεξικό, τότε έχεις να αντιμετωπίσεις πολύ διαφορετικές συνθήκες. Αντί να έχεις έναν κινητήρα που λειτουργεί στη μέγιστη δυνατή ισχύ, έχεις πολύ λίγο χρόνο ώστε να κάνεις αλλαγές στη μονάδα ισχύος για να διορθώσεις τα μειονεκτήματα. Πιστεύω πως όλες οι ομάδες είχαν ανάλογα προβλήματα, δεν ήμασταν μόνο εμείς».

Λιούις Χάμιλτον

Επιπλέον ο Βόουλς εξήγησε πού εμφανίζεται πιο έντονα το πρόβλημα και γιατί: «Συνήθως αυτό συμβαίνει στις κατατακτήριες δοκιμές όπου ο οδηγός είναι συνεχώς με το πόδι στο γκάζι κάτι που σημαίνει πως το τούρμπο και το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου στον κινητήρα πρέπει να δουλεύουν πολύ πιο σκληρά. Οι οδηγοί από το φρένο πατάνε γκάζι και ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται άμεσα. Στον αγώνα είναι διαφορετικά. Ευτυχώς καταφέραμε να το λύσουμε τα προβλήματα που είχαμε στις κατατακτήριες για τον αγώνα, γιατί και οι δύο οδηγοί έχαναν λίγη απόδοση».

Παρά την έλλειψη νικών στο 2022, η Mercedes βρίσκεται μόλις 40 βαθμούς πίσω από τη Scuderia Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Στον αγώνα του Autodromo Hermanos Rodriguez, η γερμανική ομάδα είχε πιθανότητες να κερδίσει, όμως η λάθος στρατηγική που επέλεξε δεν της το επέτρεψε.

Φωτογραφίες: Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!