Formula 1: O Σάινθ ζητά τιμωρία για τα ηθελημένα ατυχήματα στις κατατακτήριες (vid)
Τις τελευταίες ημέρες έχει ξεσπάσει θύελλα στα social media σχετικά με το αν ο Σέρχιο Πέρεζ προκάλεσε επίτηδες τη σύγκρουση που είχε με τις μπαριέρες στο Q3 του Grand Prix Μονακό. Ο Μεξικανός έχει αρνηθεί δημόσια προς είχε κάνει κάτι το ηθελημένο, όμως απέτρεψε τους υπόλοιπους οδηγούς ώστε να ολοκληρώσουν την τελευταία τους προσπάθεια.
Κανονισμός που να τιμωρεί οδηγό για τη διακοπή διαδικασίας δεν υπάρχει, παρότι για παράδειγμα, πρωταθλήματα όπως το Indycar έχουν θεσπίσει κάτι τέτοιο. Στο πλαίσιο του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, ο Κάρλος Σάινθ της Scuderia Ferrari, ρωτήθηκε σχετικά με το συμβάν που έγινε στο Μονακό.
«Δίχως να θέλω να σχολιάσω αν έγινε επίτηδες ή όχι, πιστεύω πως όλοι οι οδηγοί θέλουμε κάποιου είδους κανονισμό όπου αν ένας προκαλεί κόκκινη η κίτρινη σημαία, είναι ή δεν είναι εσκεμμένο το συμβάν, τότε πρέπει κάτι να συμβεί στον οδηγό. Διότι έχεις επηρεάσει άλλους εννέα οδηγούς και πρέπει να πάρεις ποινή, είτε το έκανες επίτηδες είτε όχι», ανέφερε αρχικά ο 28χρονος οδηγός της Scuderia Ferrari.
Perez onboard from Q3 in Monaco pic.twitter.com/N5qaiCvCiP
— 𝐉𝐚𝐦𝐚𝐥𝐒𝐙𝐍⁴² 🇩🇪 (@JM42SZN) November 13, 2022
Επιπλέον ο Σάινθ ανέφερε το σκεπτικό του οδηγού και όχι του ανθρώπου: «Πιστεύω πως όλοι εμείς, οι 20 οδηγοί, όταν αναλύουμε κάποια συμβάντα, γνωρίζουμε αμέσως αν ο οδηγός έχει κάνει κάτι επίτηδες ή όχι, δεν είμαστε ανόητοι. Δεν θα σχολιάσω όμως αυτό που έγινε στο Μονακό, είναι κάτι που έγινε στο παρελθόν. Απλά θα πω πως αν υπήρχε ένας κανονισμός σχετικά με αυτό, τότε δεν θα περνούσε από το μυαλό κανενός. Νομίζω έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν το να υπάρξει κάποιος κανονισμός, αλλά ποτέ δεν καταλήξαμε κάπου. Πιστεύω όμως πως του χρόνου πρέπει κάτι να γίνει σχετικά. Έχουν γίνει συμβάντα αρκετές φορές και πρέπει να υπάρχει ένας κανονισμός».
Όσο για το τι μπορεί ο κανονισμός αυτός να αναφέρει, ο Ισπανός δήλωσε: «Σε πίστες όπως το Μονακό είναι εύκολο να κρίνεις μία κατάσταση. Πιστεύω πως είτε πρέπει να ακυρωθούν οι γύροι του οδηγού είτε να δεχθεί 3-5 θέσεις ποινής στην εκκίνηση, εάν προκαλέσει κίτρινη ή κόκκινη σημαία. Αυτό θα ωθεί τους οδηγούς να συμπεριφέρονται σωστά και να αφήνουν ένα 0,5% στην άκρη στις κατατακτήριες».
Class of 2022 ❤️#essereFerrari🔴 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/N3HREoqRyX
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 17, 2022
Φωτογραφίες: F1/twitter
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!