Royal Enfield HNTR 350: Ένας μοντέρνος-ρετρό κυνηγός πόλης

Κώστας Παστρίμας
Royal Enfield HNTR 350: Ένας μοντέρνος-ρετρό κυνηγός πόλης
Οδηγήσαμε για πρώτη φορά το νέο μοντέλο της Royal Enfield που συνδυάζει εμφάνιση και πρακτικότητα για να κερδίσει τη μάχη της καθημερινότητας.

Πριν από λίγο καιρό η Royal Enfield παρουσίασε στον κόσμο το νεότερο μοντέλο της, τη Hunter 350, που αμέσως τράβηξε το ενδιαφέρον με τη ρετρό-μοντέρνα αισθητική του. Το νέο αυτό μοντέλο έφτασε και στη χώρα μας, με την ονομασία HNTR 350, όπως θα λέγεται στην Ευρώπη, και ύστερα από την ευγενική πρόσκληση της MUVUS είχαμε την ευκαιρία να τη δούμε από κοντά και να κάνουμε την πρώτη οδηγική γνωριμία.

royal enfield hntr 350

Το πρώτο που ξεχωρίζει σε αυτήν τη μοτοσικλέτα είναι φυσικά ο σχεδιασμός της. Συνδυάζοντας με μεγάλη αρμονία τα ρετρό με τα μοντέρνα στοιχεία, η HNTR 350 συνεχίζει με απόλυτη πιστότητα την ιστορία της μάρκας ενώ παραμένει σύγχρονο και πρακτικό. Πρόκειται για μια εναλλακτική roadster που σκοπεύει να κατακτήσει τους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, και τις απολαυστικές διαδρομές γύρω από αυτήν.

royal enfield hntr 350

Η HNTR 350 διατίθεται σε έξι διαφορετικούς χρωματισμούς, είτε με διχρωμία στο ρεζερβουάρ είτε με πιο «συμπαγή» χρώματα. Και οι έξι παραλλαγές είναι όμορφες και ξεχωριστές και δίνουν στον ιδιοκτήτη μια παραπάνω αίσθηση εξατομίκευσης.

royal enfield hntr 350

Πέρα από την εμφάνιση, όμως, η HNTR 350 έχει κι άλλα «όπλα». Είναι μια μοτοσικλέτα που υπόσχεται να ανταπεξέλθει με απόλυτη επιτυχία στις προκλήσεις της καθημερινής αστικής μετακίνησης, ενώ δεν θα αρνηθεί να ακολουθήσει στις εκδρομικές ανησυχίες του ιδιοκτήτη της.

royal enfield hntr 350

Ιδανικός σύμμαχος σε αυτήν την αποστολή αποδεικνύεται ο κινητήρας, που είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος, αερόψυκτος των 349 κ.εκ. Της Royal Enfield, ο οποίος αποδίδει 20,4 ίππους και 27Nm ροπής. Ο ψεκασμός είναι ηλεκτρονικός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων και αλυσίδα. Στην πράξη ο κινητήρας λειτουργεί γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς «τρύπες» στην απόδοσή του, ενώ και οι κραδασμοί του, ως μονοκύλινδρος, δεν είναι ιδιαίτερα έντονοι. Σίγουρα θα είναι και οικονομικός, κάτι που θα επιβεβαιώσουμε όταν πραγματοποιήσουμε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου.

royal enfield hntr 350

Όσον αφορλα τα περιφερειακά, η Royal Enfield έχει επιλέξει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm εμπρός και δύο μονά αμορτισέρ πίσω τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 300mm εμπρός και έναν δίσκο 270mm πίσω οι οποίοι συνεργάζονται με δικάναλο ABS, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας φτάνει στα 181 κιλά.

royal enfield hntr 350

Οι απλές αυτές λύσεις φέρνουν το μέγιστο αποτέλεσμα. Στους σφιχτούς επαρχιακούς δρόμους που έγινε η γνωριμία μας, η HNTR 350 ήταν παραπάνω από αξιοπρεπής. Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται εξαιρετικά τόσο για να κρατήσουν τη μοτοσικλέτα σταθερά στην πορεία της όσο και για να της επιτρέψει να περάσει χωρίς προβλήματα πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος που μπορεί να παρουσιαστούν στο δρόμο της.

royal enfield hntr 350

Ένα από τα βασικά πράγματα που διαχωρίζουν την HNTR 350 είναι το πλαίσιο της Harris Performance. Οι Ινδοί έχουν επιλέξει να αλλάξουν τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας κάνοντάς την πιο ευέλικτη με μικρότερο μεταξόνιο και διαφορετική γωνία κάστερ στο πιρούνι. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τους νέους χυτούς τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά δρόμου οι οποίοι προσδίδουν μια πιο γρήγορη γεωμετρία στη μοτοσικλέτα, ενώ αυξάνουν το επίπεδο εργονομίας με πιο άνετη θέση οδήγησης.

royal enfield hntr 350

Η αρχή της ποιοτικής λιτότητας εφαρμόζεται στα περισσότερα μέρη της μοτοσικλέτας. Το στρογγυλό κεντρικό αναλογικό/ψηφιακό όργανο παρέχει τις βασικές πληροφορίες και -τοποθετημένο σωστά πάνω από το φανάρι- είναι ευανάγνωστο. Η μονοκόματη σέλα είναι φαρδιά και άνετη ενώ διαθέτει αρκετό χώρο και για επιβάτη, που έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές.

royal enfield hntr 350

Η Royal Enfield HNTR 350 ξεκινά την πορεία της στην αγορά με πολύ καλές προοπτικές. Με την ξεχωριστή εμφάνισή της θα κεντρίσει χωρίς αμφιβολία το ενδιαφέρον, αλλά είναι η πρακτική υλοποίηση της μοτοσικλέτας που κερδίζει την παρτίδα, καθώς ζητά ελάχιστους συμβιβασμούς στην καθημερινή συμβίωση. Επιπλέον, όμως, έχει άλλο ένα πλεονέκτημα: την πολύ ανταγωνιστική τιμή της. Η HNTR 350 κοστίζει 4.490 ευρώ για την έκδοση Rebel και 4.390 ευρώ για την έκδοση Dapper (όπου Rebel ο διπλός χρωματισμός, ενώ Dapper ο μονός). Με αυτά τα «όπλα», ο κυνηγός της Royal Enfield έχει όλα όσα χρειάζεται για να επιβιώσει στις ζούγκλες των πόλεων.

Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!