MotoGP: Η Triumph αναλαμβάνει την εξέλιξη του eFuel στη Moto2 (vid)
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP προετοιμάζει τη νέα εποχή βιωσιμότητας επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της τόσο στην ηλεκτροκίνησης - μέσω του MotoE - όσο και στα βιοκαύσιμα. Η Dorna αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες από το 2024 όλες οι ομάδες του MotoGP να χρησιμοποιούν σε ποσοστό 40% εναλλακτικά καύσιμα, ενώ το 2027 το ποσοστό θα έχει φτάσει το 100%.
Η Triumph είναι έτοιμη να αναλάβει δράση σε αυτόν τον τομέα καθώς ανακοίνωσε πως ξεκινάει δοκιμές σε εναλλακτικά καύσιμα. Οι δοκιμές σε πρώτη φάση θα γίνουν στο εργοστάσιο του Χίνκλεϋ και ως βάση θα χρησιμοποιηθεί ο αγωνιστικός τρικύλινδρος κινητήρας που ετοιμάζει η Triumph για το πρωτάθλημα Moto2. Η Dorna θα βοηθήσει το εργοστάσιο στο επίπονο έργο της εξέλιξης με στόχο το 2027 να είναι όλα τα καύσιμα από εναλλακτικές πηγές ενέργειας.
Η Repsol, επίσημος χορηγός της Honda στο MotoGP, ήδη έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει μια νέα γενιά βιοκαυσίμων στις αγωνιστικές μοτοσικλέτες του HRC. Πρόσφατα μάλιστα είχε την ευκαιρία και ο Μαρκ Μάρκεθ να δοκιμάσει τα νέα καύσιμα οδηγώντας την Honda RC213V-S σε ισπανική πίστα. Παράλληλα και οι αναβάτες της ομάδας Repsol στα Trial έχουν κάνει δοκιμές με βιοκαύσιμα.
Η Triumph θέλει να μπει δυναμικά στη νέα γενιά βιώσιμων καυσίμων και οι αγώνες μοτοσικλέτας είναι ο καλύτερος τρόπος να το πετύχει. Οι Βρετανοί έχουν ξεκινήσει να ασχολούνται και με την ηλεκτροκίνηση δουλεύοντας πάνω στο πρωτότυπο ΤΕ-1 το οποίο δεν αποκλείεται μέσα στο 2023 να το δούμε στην τελική του μορφή.
Βίντεο του κινητήρα της Triumph στη Moto2.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!