MotoGP: Ο Ρόσι έφτασε «μια ανάσα» από τη Suzuki
H καριέρα του Βαλεντίνο Ρόσι στο MotoGP μπορεί να χαρακτηριστεί «χρυσή». Ο Ιταλός κατέκτησε συνολικά 9 παγκόσμια πρωταθλήματα και σημείωσε τεράστιες επιτυχίες στους δύο τροχούς. Παράλληλα, λατρεύτηκε περισσότερο από κάθε άλλο αναβάτη στην ιστορία του σπορ.
Όμως όπως όλες οι ιστορίες, έτσι κι αυτή του Ρόσι περιλάμβανε περιόδους που τα πράγματα δεν κυλούσαν καλά. Στα 31 του χρόνια μετακόμισε στην Ducati ώστε να δημιουργήσει μια ιταλική «Superteam», όμως το σχέδιο απέτυχε παταγωδώς. Ο πρώην διευθυντής της Yamaha και της Suzuki, Ντάβιντε Μπρίβιο, μιλώντας στο Slick Magazine, αποκάλυψε ορισμένα γεγονότα που «είδαν» το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά.
«Πρέπει να ξεκινήσουμε από το 2011, όταν δούλευα για τον Βαλεντίνο. Όπως εκείνος, έφυγα από τη Yamaha στο τέλος του 2010. Εκείνη τη χρονιά ήταν γνωστό πως η Suzuki ήθελε να φύγει από το MotoGP. To 2011 αγωνίστηκαν με μία μοτοσικλέτα, τιμώντας το συμβόλαιο που είχαν με τη Dorna. Στην ανακοίνωση της αποχώρησής τους, ανέφεραν πως θα επιστρέψουν, οπότε όλοι γνώριζαν πως δεν έχει τελειώσει η ιστορία αυτή. Σε εκείνο το σημείο δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι θα δουλεύω σύντομα με τη Suzuki», ανέφερε ο Ιταλός.
Το ταξίδι του Ρόσι με την Ducati δεν εξελίχθηκε με καθόλου ικανοποιητικό τρόπο, με τον ίδιο να ψάχνει τρόπο να φύγει από το ιταλικό εργοστάσιο. Ο Μπρίβιο εξιστορεί τι συνέβη εκείνη την περίοδο, με το όνομα της Suzuki να εμπλέκεται άμεσα.
«Στις αρχές του 2012 ο διευθυντής της Suzuki, Σινίσι Σαχάρα επικοινώνησε μαζί μου. "Θέλουμε να επιστρέψουμε και θα το κάνουμε το 2014", μου είπε και ήθελαν να ξέρουν αν ο Βαλεντίνο ενδιαφέρεται για το πρότζεκτ. Το ανέφερα στον Βαλεντίνο, γνωρίζοντας πως στο τέλος του 2012 ολοκληρώνεται το συμβόλαιό του με την Ducati. Μου είπε πως χρειαζόταν μία μοτοσικλέτα για το 2013, όχι για το 2014. Οπότε δεν μπορούσε να περιμένει τη Suzuki. Ευχαρίστησα τον Σαχάρα για το ενδιαφέρον, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Μετά από λίγο καιρό με κάλεσε για τον Βαλεντίνο πάλι, αλλά και για να με ρωτήσει εάν θα ενδιαφερόμουν για το ρόλο του επικεφαλής σε περίπτωση που η Suzuki δημιουργούσε μία βάση στην Ιταλία. Η ιδέα ήταν να στηθεί η βάση της ομάδας στην Ιταλία. Τότε ήταν που απάντησα θετικά, πως ενδιαφέρομαι», πρόσθεσε ο Μπρίβιο.
Σε περίπτωση που το deal μεταξύ της Suzuki και του Ρόσι είχε πραγματοποιηθεί, τότε η σύγχρονη ιστορία του MotoGP θα ήταν πολύ διαφορετική. Ο Ιταλός υπέγραψε στη Yamaha, με την οποία ολοκλήρωσε την καριέρα του το 2021.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ανασκόπηση της σεζόν του MotoGP για το 2022 από τους Κώστα Παστρίμα και Γιάννη Πετρόχειλο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!