Formula 1: Κίνα, Πορτογαλία ή… αρνί;
Η έλευση του νέου έτους έφερε στην επιφάνεια τις απέλπιδες προσπάθειες της Κίνας να ανακτήσει τη θέση της στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Μία προσπάθεια που φάνταζε και φαντάζει σχεδόν παράλογη δεδομένης της νέας έξαρσης της πανδημίας της Covid-19 στην Ασιατική χώρα.
Αναλύσαμε το γιατί ο promoter του αγώνα, η Juss Sports, κάνει τα αδύνατα δυνατά να δούμε ξανά μονοθέσια της F1 στη Διεθνή Πίστα της Σαγκάης – κάτι που έχει να συμβεί από το 2019 και το 1000ο τότε Grand Prix στην ιστορία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Τονίσαμε επίσης πως η Liberty Media τηρεί σιγή ισχύος σχετικά με το τι θα γίνει την ημερομηνία που ήταν προγραμματισμένος ο συγκεκριμένος αγώνας αλλά τελικά, διαρρέει το πως έχει η κατάσταση. Αυτή τη στιγμή η F1 βρίσκεται μπροστά σε… τρίλημμα!
Φέρεται να είχε φτάσει σε συμφωνία με τους διοργανωτές του αγώνα στο Πορτιμάο της Πορτογαλίας, έστω να δούμε εκεί Grand Prix την Κυριακή του Πάσχα, στις 16 Απριλίου.
Ωστόσο η Κίνα χτυπάει για τα καλά την πόρτα της F1, αποφασίζοντας μάλιστα την παύση των ταξιδιωτικών περιορισμών προς αυτή. Βέβαια το πρόβλημα δεν είναι μονομερές. Με τα κρούσματα να εκτινάσσονται εκεί, είναι αβέβαιο αν το καραβάνι της Formula 1 θέλει να πάρει τέτοιο ρίσκο.
Το θέμα έχει ξεκάθαρες πολιτικές και οικονομικές διαστάσεις και άρα αυτό ίσως καθιστά την τρίτη επιλογή ως την… ασφαλή λύση. Δηλαδή η F1 να μην πάει ούτε φέτος στη Σαγκάη αλλά να μη βάλει κι άλλο αγώνα στη θέση της, αφήνοντας τη συγκεκριμένη ημερομηνία κενή και κρατώντας τον αριθμό αγώνων του 2023 στους 23.
Και παράλληλα, επιτρέποντάς μας να κάνουμε επιτέλους Πάσχα χωρίς F1!
Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο την ανασκόπηση του Gazzetta της σεζόν του 2022 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1, με τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα.
Φωτογραφίες: Pirelli
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!