Lamborghini: Το 2022 έκλεισε με ρεκόρ πωλήσεων
Για την Automobili Lamborghini, η χρονιά που μόλις τελείωσε ήταν γεμάτη ορόσημα και διακρίσεις. Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία από τη Sant'Agata συνέχισε την εντυπωσιακή ανάπτυξή της - και όχι μόνο όσον αφορά τις πωλήσεις. Οι αριθμοί όμως συνεχίζουν να μετράνε και η Lamborghini συνεχίζει να σπάει ρεκόρ. Το 2022 είδε τα καλύτερα νούμερα πωλήσεων στην ιστορία. Μάλιστα, η εταιρεία παρέδωσε 9.233 αυτοκίνητα παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το αποτέλεσμα, πάντως, αυτό δεν έρχεται ως έκπληξη, αφού ήδη τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς έδειχναν ότι πάει για ρεκόρ.
Σε όλες τις επιμέρους περιφέρειες σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις.,Η Ασία κατέγραψε +14%, ακολουθούμενη από την Αμερική με +10% και τέλος την ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) με +7% σε σύγκριση με το 2021. Οι πωλήσεις σχεδόν σε όλες τις βασικές αγορές έσπασαν ρεκόρ. Ο αριθμός των αντιπροσώπων αυξήθηκε το 2022 από 173 σε 180 και η μάρκα έχει παρουσία σε 53 διαφορετικές χώρες.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν στην πρώτη θέση (παραδόθηκαν 2.721 αυτοκίνητα, αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος), ακολουθούμενες από την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο (παραδόσεις 1.018 αυτοκινήτων, αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος), τη Γερμανία (παραδόθηκαν 808 αυτοκίνητα , αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος), το Ηνωμένο Βασίλειο (650 παραδόσεις αυτοκινήτων, αύξηση 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος) και την Ιαπωνία (παραδόθηκαν 546 αυτοκίνητα, αύξηση 22% σε σχέση με το προηγούμενο έτος).
Όσον αφορά τα μοντέλα, η επιτυχία της Urus Super SUV επιβεβαιώθηκε καθώς παραδόθηκαν 5.367 μονάδες, αύξηση 7% σε σχέση με το 2021. Ακολούθησε η Huracán, με παράδοση 3.113 μονάδων, αύξηση 20% σε σχέση με το 2021. Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση της Aventador, που έφτασε στο τέλος της παραγωγής της τον Σεπτέμβριο του 2022, με παραδόσεις 753 μονάδων.
Ο Στέφαν Βίνκελμαν, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini, δηλωσε: «Η ανάπτυξή μας συνεχίζεται και αυτό δείχνει ότι η κατεύθυνσή μας είναι σωστή και οι επιλογές μας βρίσκονται στο προσκήνιο. Αυτό είναι το προϊόν καλά καθορισμένων συλλογικών αξιολογήσεων που μπορούν να παράγουν συνεπή και συγκεκριμένα αποτελέσματα. Καταφέραμε να διαχειριστούμε προσεκτικά και σχολαστικά μια έκτακτη λήψη παραγγελιών, ακολουθώντας μια ξεκάθαρη στρατηγική με πρωταρχικό στόχο τη διατήρηση της ελεγχόμενης ανάπτυξης για την προστασία της αποκλειστικότητας της επωνυμίας μας. Το 2023 θα είναι μια χρονιά προκλήσεων και αλλαγών που είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε, πιέζοντας πάντα τους εαυτούς μας πέρα από αυτό. Τώρα έχουμε την ευκαιρία να επικεντρωθούμε στους επόμενους στόχους μας, χάρη σε μια λίστα αναμονής 18 μηνών, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να κοιτάξουμε το μέλλον και τους επερχόμενους στόχους με σιγουριά».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!