BMW Group: Πτώση στις συνολικές πωλήσεις, διπλασιασμός σε αυτές των EV
Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις του BMW Group το 2022, ως συνέπεια των αντίξοων συνθηκών με την πανδημία, την ενεργειακή κρίση και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce παρέδωσαν συνολικά 2.399.636 οχήματα το περασμένο έτος, επίδοση μικρότερη κατά 4,8% σε σχέση με το 2021. Ο κύριος αντίκτυπος όλων των παραπάνω έγινε αισθητός τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς, με τις πωλήσεις να ανακάμπτουν το δεύτερο εξάμηνο του 2022 (το τέταρτο τρίμηνο το BMW Group κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων +10,6%).
Η BMW ανακοίνωσε ότι παρέμεινε στην 1η θέση παγκοσμίως ανάμεσα στις premium μάρκες, με 2.100.692 αυτοκίνητα να έχουν ταξινομηθεί το 2022. Ιδιαίτερα σημαντικά γεγονός για τον Όμιλο είναι το ότι υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV), παραδίδοντας 215.755 οχήματα (+107,7%). Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε όταν το BMW Group παρέδωσε το 500.000ό αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στον νέο του ιδιοκτήτη προς το τέλος της περσινής χρονιάς.
Δείτε ακόμα: Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X1
«Θα παραμείνουμε σε πορεία κερδοφόρας ανάπτυξης το 2023. Σαφής στόχος θα είναι η συνέχιση της αύξησης της ηλεκτροκίνησης. Το επόμενο ορόσημο για το 2023 είναι το 15% των συνολικών μας πωλήσεων να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Με το λανσάρισμα της BMW i5 αργότερα φέτος, πραγματοποιούμε ένα ακόμα σημαντικό βήμα στο δρόμο για το εξηλεκτρισμό της προϊοντικής γκάμας μας», δήλωσε ο Πίτερ Νίτα, μέλος του ΔΣ της BMW AG και υπεύθυνος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων.
Μέσα στο 2023 η BMW θα δημοσιοποιήσει περισσότερες πληροφορίες και εικόνες για το πρωτότυπο i Vision Dee, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο Λας Βέγκας και προαναγγέλλει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της Neue Klasse.
Φωτογραφίες: BMW Group
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!