Πωλήσεις αυτοκινήτων: Οι Top 10 μάρκες που προτίμησαν οι Έλληνες το 2022
Η ελληνική αγορά σημείωσε άνοδο 4,3%, με τη ζήτηση για νέα αυτοκίνητα να παραμένει μεγαλύτερη από την προσφορά.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων ξεπέρασε κατά το 2022 το φράγμα των 100.000. Όμως οι καθυστερήσεις στην παράδοση των οχημάτων παραμένουν, λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό σημαίνει ότι η ζήτηση για νέα ΙΧ στη χώρα μας εξακολουθεί να ξεπερνά τη δυνατότητα διάθεσης από τους εισαγωγείς.
Ο ΣΕΑΑ ανακοίνωσε τις ταξινομήσεις του 2022 ανά μάρκα, με την Toyota να παραμένει άνετα στην πρώτη θέση. Μάλιστα η ιαπωνική μάρκα αύξησε το μερίδιό της από 13% το 2021 στο 14,1% το 2022.
Ας δούμε την πρώτη δεκάδα, με τις μάρκες που επέλεξε το κοινό στην Ελλάδα:
Μάρκα | Πωλήσεις | Μερίδιο |
Toyota | 14.828 | 14,1% |
Hyundai | 9.116 | 8,7% |
Peugeot | 9.093 | 8,6% |
Volkswagen | 7.664 | 7,3% |
Opel | 5.808 | 5,5% |
Citroen/DS | 5.349 | 5,1% |
Mercedes-Benz | 4.791 | 4,6% |
Fiat | 4.738 | 4,5% |
Kia | 4.551 | 4,3% |
BMW | 4.447 | 4,2% |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!