H Ferrari 296 GT3 «γυμνή» πριν το αγωνιστικό της ντεμπούτο (vid)

Στάθης Κοκκορόγιαννης
H Ferrari 296 GT3 «γυμνή» πριν το αγωνιστικό της ντεμπούτο (vid)
Το νέο αγωνιστικό της Ferrari είναι έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο, σε έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το 2023 αναμένεται να είναι η χρονιά που οι αγώνες αντοχής θα λάμψουν και θα κερδίσουν τις καρδιές πολλών νέων οπαδών του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το ενδιαφέρον δεν είναι μόνο στην κατηγορία Hypercar και τα νέα θηριώδη αγωνιστικά πρωτότυπα, αλλά και στις κατηγορίες GT.

H Ferrari 296 GT3 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο στις 24 Ώρες της Ντεϊτόνα, τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος αντοχής της IMSA. To νέο αγωνιστικό έχει βασιστεί στη 296 GTB και διαδέχεται τη 488 GT3. Από το 2024 θα αγωνίζεται και στο WEC, με το παγκόσμιο πρωτάθλημα να υιοθετεί τη φόρμουλα αγωνιστικών GT3 για να αντικαταστήσει την κατηγορία GTE.

Στις 24 ώρες της Ντεϊτόνα, η Ferrari θα εκπροσωπηθεί από ένα αγωνιστικό (296 GT3) στην κατηγορία GTD-Pro και από τρία στην κατηγορία GTD. Ενόψει του ντεμπούτο του νέου της μοντέλου, η Ferrari δημοσίευσε στα social media ένα βίντεο με τη 296 GT3 όπως... τη «γέννησε» το εργοστάσιο, να δείχνει... ανθρακόνημα, δίχως χρώματα και λογότυπα χορηγών.

Η Ferrari έχει ακόμη ένα πολύ σημαντικό λόγο να γιορτάζει το 2023. Η ιταλική φίρμα θα συμμετάσχει στην κατηγορία Hypercar του WEC με την εντυπωσιακή 499P. Με το νέο της πρωτότυπο επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής και θα διεκδικήσει την πρώτη της συνολική νίκη στις 24 Ώρες Λε Μαν μετά από πέντε δεκαετίες.

Ferrari 499P

Η δημοφιλία του WEC αναμένεται να εκτιναχθεί τη φετινή χρονιά. Η διοργανώτρια αρχή, ACO, ανακοίνωσε λίστα με 13 συμμετοχές στην κατηγορία Hypercar (38 συνολικά) από έξι διαφορετικούς κατασκευαστές, τους περισσότερους στη σύγχρονη ιστορία του πρωταθλήματος.

Φωτογραφίες: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!