Skoda: Το Enyaq RS iV έκανε παγκόσμιο ρεκόρ συνεχόμενου drift (vid)
Η Skoda σημείωσε δύο παγκόσμια ρεκόρ drift στον πάγο με το Enyaq RS iV, την πιο σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV. Τα ρεκόρ για το «Μεγαλύτερο συνεχόμενο drift οχήματος στον πάγο» και το «Μεγαλύτερο συνεχόμενο drift οχήματος στον πάγο με ηλεκτρικό αυτοκίνητο» επιτεύχθηκαν από τον δημοσιογράφο αυτοκινήτου Ρίτσαρντ Μίντεν, σε μια κυκλική διαδρομή περιφέρειας 188,496 μέτρων, πάνω στην παγωμένη λίμνη Stortjärnen κοντά στο Östersund της Σουηδίας, την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 και επαληθεύτηκαν από την GUINNESS WORLD RECORDS.
Το πρώτο ρεκόρ που έσπασε η Skoda στη λίμνη Stortjärnen ήταν για το μεγαλύτερο συνεχόμενο drift οχήματος στον πάγο. Οδηγώντας το Skoda Enyaq RS iV, ο Ρίτσαρντ Μίντεν σημείωσε νέο ρεκόρ κρατώντας το αυτοκίνητο σε ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση για περισσότερα από 15 λεπτά και συνολικά 7,351 χιλιόμετρα. Το drift του Μίντεν ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ των 6,231 km, που είχε σημειωθεί στην Κίνα το 2022. Καταρρίπτοντας το πρώτο ρεκόρ, ο Meaden και το SUV της Skoda επικύρωσαν και ένα δεύτερο ρεκόρ, αυτό για το «Μεγαλύτερο συνεχόμενο drift οχήματος στον πάγο με ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Με παρόντες έναν κριτή της GUINNESS WORLD RECORDS και τον διεθνή κριτή drifting Ντέιβιντ Κάλας ως μάρτυρα, η Skoda σημείωσε το ρεκόρ την τέταρτη μέρα των προσπάθειών της στην συγκεκριμένη τοποθεσία, μετά από πολυάριθμες διαδρομές εξάσκησης με διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών. Συνολικά 18 ώρες πλαγιολισθήσεων πραγματοποιήθηκαν επί πέντε πλήρεις ημέρες σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός έτσι ώστε να επιτευχθεί το τέλειο συνεχόμενο drift.
Το Enyaq RS iV SUV κινήθηκε ολοκλήρωσε πλαγιολισθαίνοντας συνολικά 39 φορές κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών και 58 δευτερολέπτων της προσπάθειας στην οποία έσπασε το ρεκόρ. Η μέγιστη ταχύτητα που σημείωσε ήταν 48,69 χιλιόμετρα ανά ώρα ενώ 31,64 χλμ/ώρα ήταν η ταχύτητα στο πιο αργό σημείο του κύκλου της διαδρομής.
Το αυτοκίνητο παραγωγής που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση του ρεκόρ ήταν εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Τα ειδικά για την περίσταση ελαστικά Däckproffsen 245/35-R20 (προέρχονται από τη Michelin) που τοποθετήθηκαν στο εμπρός μέρος είχαν 600 καρφιά των 5 mm, επιτρέποντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση και έλεγχο στην παγωμένη επιφάνεια. Αντίστοιχα, τα ελαστικά Nokian Hakkapelitta 255/45-R20 που τοποθετήθηκαν στους πίσω τροχούς είχαν 300 καρφιά των 2 mm σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού. Ο συνδυασμός αυτός αποδείχτηκε ιδανικός πάνω στον πάγο, που είχε πάχος 40 εκατοστά.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!