Στην πρωτεύουσα της μόδας η πρώτη έκθεση της Lancia
Η Lancia βρίσκεται σε σταθερή πορεία αναγέννησης έχοντας θέσει σε λειτουργία το πλάνο της. Ο στρατηγικός σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα 10ετές πλάνο το οποίο θα φέρει την ιταλική μάρκα ξανά στο προσκήνιο με βασικά στοιχεία την καινοτομία, την ποιότητα και την μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία. Ένα ακόμα λιθαράκι στην πλήρη αναγέννηση της εταιρείας μπήκε με τα εγκαίνια της πρώτης έκθεσης στο Μιλάνο με την νέα εταιρική ταυτότητα.
Η έκθεση βρίσκεται στην Via Gattamelata στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, η οποία ταιριάζει με την φιλοσοφία της Lancia. Η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά του τέσσερις πυλώνες του στρατηγικού πλάνου της Lancia που είναι η ποιότητα, ο εξηλεκτρισμός, η βιωσιμότητα και το καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Ανάμεσα στα καινούρια στοιχεία της εταιρείας είναι η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές, ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων. Όλα αυτά αντλούν έμπνευση από την ιταλική μάδα και αισθητική προσφέροντας μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα στον επισκέπτη της έκθεσης.
Ο Λούκα Ναπολιτάνο, CEO της Lancia, δήλωσε: «Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia ξεκινά σήμερα από το Μιλάνο και μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει εφαρμοστεί σε τουλάχιστον το 50% του δικτύου στην Ιταλία. Σε ένα χρόνο η νέα εταιρική μας ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί και στο εξωτερικό. Θα είναι έτοιμη, έγκαιρα για την παρουσίαση του Νέου Ypsilon, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα της ίδιας χρονιάς».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!