Ford: Διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα το νέο Ranger - ποια είναι η τιμή του

Ford: Διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα το νέο Ranger - ποια είναι η τιμή του

Κώστας Παστρίμας
Ford: Διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα το νέο Ranger - ποια είναι η τιμή του
Το νέο Ford Ranger είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικές επιλογές κινητήρων ντίζελ καθώς και με τον 3λιτρο V6 EcoBoost βενζίνης των 292 ίππων, στην κορυφαία έκδοση Ranger Raptor.

Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι αρχίζει να λαμβάνει παραγγελίες για το νέο Ranger, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο και ικανό pick-up στην ιστορία του μοντέλου. Η Ford εξοπλίζει τώρα το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor.

Ford Ranger

Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170 ίππων (125kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει στους 205 ίππους (151kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, βρίσκουμε τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240 ίππους (177kW) στις 3.250 σ.α.λ. και ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ.

Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292 ίππων της Ford.

 

Τρεις τύποι αμαξώματος και έξι επίπεδα εξοπλισμού

Το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford.

Η νέα έκδοση με την ονομασία Platinum είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε πενταθέσια Double Cab έκδοση, το νέο Ranger Platinum τροφοδοτείται από τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 240PS της Ford, σε συνδυασμό με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ford Ranger

Στις εκδόσεις του νέου Ranger που τροφοδοτούνται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue 170PS, η Ford χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).

Τόσο οι κινητήρες ντίζελ 2.0L EcoBlue 205PS και 3.0L EcoBlue V6 240PS όσο και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 3.0L EcoBoost V6 292PS διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν άμεσα την απαιτούμενη δύναμη. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή on-demand που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.

Ford Ranger

Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4Α, το σύστημα μεταβάλλει συνεχώς τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα για βέλτιστη απόδοση σε κάθε είδους συνθήκες και αποτροπή ολίσθησης των τροχών, φροντίζοντας αυτόματα για το που θα πρέπει να κατανεμηθεί η ροπή, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να παρέμβει εκ νέου. Ανεξαρτήτου επιλογής κινητήρα, είτε στην επιλογή 4H είτε στην 4L, το σύστημα «κλειδώνει» μηχανικά την τετρακίνηση, επιτρέποντας την ίση κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες του νέου Ranger (50/50). Οι επιλογές 4H και 4L χρησιμοποιούνται κυρίως σε off-road συνθήκες ή ολισθηρά εδάφη, όπως χιόνι, άμμος ή λάσπη. Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4L, παρέχεται υποπολλαπλασιασμός της ροπής για ακόμα πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως βαθιά άμμος, απότομες πλαγιές ή ρυμούλκηση αντικειμένων με αυξημένο βάρος.

Οι τιμές και η διαθεσιμότητα του νέου Ford Ranger

ΑμάξωμαΈκδοσηΚινητήραςΚιβώτιοΤιμή
Single CabXL2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο μηχανικό37.462€
Rap CabXLT2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο μηχανικό42.082€
Rap CabXLT2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο αυτόματο43.534€
Rap CabLimited2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο αυτόματο48.616€
Double CabXLT2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο μηχανικό43.138€
Double CabXLT2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο αυτόματο44.590€
Double CabLimited2.0L EcoBlue 170PS6-τάχυτο μηχανικό48.220€
Double CabLimited2.0L EcoBlue 205PS10-τάχυτο αυτόματο52.444€
Double CabWildtrak3.0L EcoBlue V6 240PS10-τάχυτο αυτόματο56.404€
Double CabPlatinum3.0L EcoBlue V6 240PS10-τάχυτο αυτόματο58.978€
Double CabRaptor2.0L EcoBlue 205PS10-τάχυτο αυτόματο68.970€
Double CabRaptor3.0L EcoBoost V6 292PS10-τάχυτο αυτόματο71.610€

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!