Μετρό Γραμμή 4: Έτοιμος να πιάσει δουλειά ο μετροπόντικας (vid)
Από το σταθμό Κατεχάκη θα αρχίσει να σκάβει ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες της Γραμμής 4 του Μετρό. Ο δεύτερος θα ακολουθήσει το έργο του από τον άλλο τερματικό σταθμό στο Άλσος Βεΐκου. Ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης έκανε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η «συνάντησή» τους θα γίνει στο σταθμό του Ευαγγελισμού, όπου θα ακολουθήσει η αποσυναρμολόγησή τους. Οι δύο σύγχρονοι μετροπόντικες κατασκευάστηκαν στη Γερμανία και… υπόσχονται μηδενική ενόχληση για τους κατοίκους των περιοχών από τις οποίες θα διέρχονται.
Η Γραμμή 4 του Μετρό σε αριθμούς
• 15 σταθμοί (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή)
• 85.000 τετραγωνικά μέτρα αναπλάσεων
• 300 δέντρα έχουν ήδη μεταφυτευθεί τους πρώτους πέντε μήνες των εργασιών και εκκρεμεί η μεταφύτευση περίπου 1.000 δέντρων επιπλέον, σε θέσεις (φυτώρια, πλατείες, παρτέρια κλπ) που υποδεικνύουν οι δήμοι Αθηναίων, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.
• Το αστικό πράσινο θα αυξηθεί συνολικά κατά 3.000 επιπλέον δέντρα
• 1,5 με 2 χρόνια διαρκεί η εκσκαφή ενός σταθμού Μετρό
• 2 μετροπόντικες θα κατασκευάσουν τις σήραγγες της Γραμμής 4
• 15-18 μέτρα την ημέρα σκάβουν οι μετροπόντικες
• Σε 30 μέτρα βάθος κατά μέσο όρο και τοπικά μέχρι 75 μέτρα βάθος οι σήραγγες της Γραμμής 4
• Σε βάθος από 20 μέτρα (Άλσος Βεϊκου) μέχρι 36.5 μέτρα (Ελικώνος) οι σταθμοί της Γραμμής 4
• 318 λιγότεροι τόνοι CO2 και 53.000 λιγότερα ΙΧ ημερησίως
• 20 αυτόματοι συρμοί χωρίς οδηγό
• 2 κόμβοι μετεπιβίβασης, με τη Γραμμή 3 στον σταθμό Ευαγγελισμό και με τη Γραμμή 2 στο σταθμό Ακαδημία (Πανεπιστήμιο)
• Άλσος Βεΐκου- Δικαστήρια σε 5 λεπτά
• Άλσος Βεΐκου- Γουδή σε 17,5 λεπτά.
• Άλσος Βεΐκου- Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά.
Οι καινοτομίες της Γραμμής 4
• Συρμοί σύγχρονης αισθητικής κατασκευασμένοι από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, σχεδόν πλήρως ανακυκλώσιμα, χωρίς οδηγό.
• Τεχνολογικά εξελιγμένο σύστημα σηματοδότησης & ελέγχου συρμών.
• Σύστημα αυτοματοποιημένης λειτουργίας θυρών σε συρμούς & αποβάθρες για την ασφάλεια των επιβατών.
• Ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση (φρενάρισμα) των συρμών και επιστροφή προς το Δίκτυο Μέσης τάσης της ΔΕΗ. Θα εξοικονομούνται καθημερινά 1.216 MWh ενέργειας.
• Εφαρμογή του συστήματος Building Information Modelling (ΒΙΜ).
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!