Formula 1, Ντομενικάλι: «Δεν πωλείται η F1»
Το 2017 η Formula 1 «άλλαξε χέρια», με τη Liberty Media να είναι η νέα ιδιοκτήτρια των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ. Έκτοτε, η δημοτικότητά του έχει αυξηθεί κατακόρυφα, με κινήσεις «ματ» να έχουν βοηθήσει στην αύξηση του ενδιαφέροντος σε όλο τον πλανήτη.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, κυκλοφόρησαν φήμες πως η Liberty Media σκοπεύει να προχωρήσει σε πώληση της Formula 1. Μάλιστα σύμφωνα με το οικονομικό δίκτυο Bloomberg, η Liberty Media απέρριψε πέρυσι αστρονομική πρόταση από το fund PIF της Σαουδικής Αραβίας. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το κρατικό επενδυτικό σχήμα της αραβικής χώρας πρότεινε περισσότερα από 20 δισ. δολάρια για την πλειοψηφία των μετοχών της Formula 1, ποσό που ξεπερνά κατά πολύ την εμπορική αξία του σήματος της F1.
Ως αποτέλεσμα, η φημολογία αυτή οδήγησε σε σύγκρουση με την FIA, λόγω δημόσιας τοποθέτησης του προέδρου της, Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ.
Ο CEO της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι, έδωσε συνέντευξη στο Sky Sports και τον πρώην οδηγό, Μάρτιν Μπραντλ. Ο Βρετανός αναφέρθηκε στο θέμα ιδιοκτησίας του σπορ και ρώτησε ευθέως τον Ιταλό εάν η F1 είναι προς πώληση: «Αυτή είναι μία ερώτηση που πρέπει να γίνει στους μετόχους, αλλά δεν το νομίζω, διότι ακόμη επενδύουμε στη Formula 1. Βλέπετε τι κάνουμε με πραγματικά χρήματα, για παράδειγμα αγοράσαμε στο Λας Βέγκας έκταση γης για 200 εκατομμύρια δολάρια. Κατασκευάζουμε νέες εγκαταστάσεις εκεί. Θα επενδύσουμε περισσότερο από μισό δισεκατομμύριο, οπότε είμαστε αρκετά χαρούμενοι. Είμαι σε επικοινωνία με τους μετόχους κάθε εβδομάδα. Η Formula 1 είναι το διαμάντι τους και νιώθουν πολύ άνετα με ό,τι κι αν κάνουμε. Αν δούμε την αξία του σπορ τώρα, είναι φανταστική και αυτό συμβαίνει διότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά. Δεν πιστεύω πως το ενδεχόμενο πώλησης είναι στο τραπέζι για τους μετόχους της Formula 1».
Η αγορά της Αμερικής είναι πολύ σημαντική για τη Liberty Media και φέτος θα δούμε τρία Grand Prix στις Η.Π.Α. Ο αγώνας στο Λας Βέγκας είναι η νέα προσθήκη στο καλεντάρι και πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα, καθώς το διοργανώνει η Formula 1. Μάλιστα, προχώρησε σε εξαγορά γης, στην οποία θα κατασκευαστούν μόνιμες εγκαταστάσεις που θα χρησιμοποιούνται από τις ομάδες και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του αγώνα.
Επιπλέον, η σειρά/ντοκιμαντέρ του Netflix, «Drive to Survive», έχει βοηθήσει σε τεράστιο βαθμό στη δημιουργία νέας γενιάς οπαδών της Formula 1.
Φωτογραφίες: f1_naija/Twitter, Ferrari, REdbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!