Στην τελική ευθεία το νέο Royal Enfield Himalayan 450
Γνωρίζουμε αρκετό καιρό τώρα ότι η Royal Enfield δουλεύει εντατικά στην επόμενη γενιά του Himalayan το οποίο θα είναι ουσιαστικά μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα. Πλέον η μοτοσικλέτα περιπέτειας βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών της και «πιάστηκε» στους δρόμους της Βρετανίας να δοκιμάζεται από τους ανθρώπους του εργοστασίου.
Το νέο Himalayan έχει ως βασικό στοιχείο τον μεγαλύτερο κινητήρα. Το σύνολο εξακολουθεί να είναι μονοκύλινδρο, ωστόσο δεν θυμίζει σε τίποτα τον υπάρχον αερόψυκτο κινητήρα των Ινδών. Πλέον η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με ένα υγρόψυκτο κινητήρα προδιαγραφών Euro5 ο οποίος αναμένεται να έχει απόδοση κοντά στους 40 ίππους. Από τις κατασκοπευτικές εικόνες, η εξάτμιση είναι πιο κοντή με μεγαλύτερο τελικό και καταλύτη για να περνάει τις απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων.
Εκτός από τον κινητήρα, η Himalayan 450 θα έχει αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω υπάρχει ένα μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μεγάλη διαδρομή για ελευθερία στις εκτός δρόμου διαδρομές. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω και τα φρένα διαθέτουν έναν μεγάλο δίσκο σε κάθε τροχό.
Στο αισθητικό κομμάτι η βασική δομή παραμένει ίδια με στρογγυλό προβολέα εμπρός, κάγκελα προστασίας στα πλευρικά και σωληνωτό υποπλαίσιο. Διαφορετικό ωστόσο είναι το φτερό εμπρός το οποίο είναι χαμηλό, κάτι που τονίζει τις ταξιδιωτικές ικανότητες της μοτοσικλέτας. Μέχρι το καλοκαίρι ίσως δούμε την τελική μορφή του μοντέλου το οποίο ακόμα δεν γνωρίζουμε αν τελικά θα αντικαταστήσει το 411 ή απλά θα είναι μια πιο ακριβή έκδοση.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!