Formula 1, Αποστολή Μπαχρέιν: Όσα είδαμε έως τώρα στην έρημο

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1, Αποστολή Μπαχρέιν: Όσα είδαμε έως τώρα στην έρημο
Το gazzetta ταξίδεψε στο «Στολίδι του Κόλπου» για την πρεμιέρα της νέας σεζόν της F1! Αποστολή Σακχίρ-Πάνος Σεϊτανίδης.

Το ταξίδι του καραβανιού της Formula 1 ανά τον κόσμο, ξεκινά από το Βασίλειο του Μπαχρέιν. Ένα νησάκι έκτασης 760 τετραγωνικών χιλιομέτρων, με πληθυσμό που μετά βίας ξεπερνά το 1.5 εκατομμύριο.

Σακχίρ

Πίσω στο 2004, άνοιξε την πόρτα της Μέσης Ανατολής για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και έκτοτε αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του αγωνιστικού προγράμματος. Είχα πολλάκις την ευκαιρία να δω τον συγκεκριμένο αγώνα διά ζώσης – δεν γύρισα την πλάτη στην ευκαιρία να το κάνω και τώρα.

Εκμεταλλεύτηκα την απευθείας σύνδεση Αθήνα-Μανάμα μέσω του χορηγού του Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix και βρέθηκα στην διαρκώς αναπτυσσόμενη πόλη που συνδυάζει σύγχρονα και εντυπωσιακά κτίρια, με παραδοσιακό χρώμα, αρώματα και γεύσεις.

 

Περίπου 35 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης και καταμεσής της ερήμου, βρίσκεται η εντυπωσιακή πίστα του Σακχίρ. Σχεδιασμένη, όπως άλλωστε όλες οι σύγχρονες πίστες, από τον αρχιτέκτονα Χέρμαν Τίλκε. Τον συναντήσαμε στα paddock, παρέα με τον γιο και διάδοχό του, Κάρστεν Τίλκε, που με τη σειρά του έχει σχεδιάσει το επόμενο πεδίο μάχης – στη Σαουδική Αραβία.

Εκμεταλλευόμενος και την πρόσβαση που έχουν τα κανάλια με τα δικαιώματα προβολής των αγώνων της Formula 1, ως μέλος της ομάδας του ANT1 και του ANT1+, βρίσκομαι καθημερινά στη μεικτή ζώνη, με άμεση πρόσβαση σε όλους τους οδηγούς, πράγμα που μέχρι πριν από μερικά χρόνια δεν ήταν τόσο εύκολο και που ακόμα, δεν είναι δεδομένο για τους εκπροσώπους άλλων μέσων.

Λιούις Χάμιλτον

Τι ξεχώρισα; Τον προβληματισμό του Λιούις Χάμιλτον, που έδειχνε με κάθε λέξη και κίνησή του, πως το 2023 θα είναι μία δύσκολη σεζόν για τα «ασημί βέλη». Μου το επιβεβαίωσε και μέλος της ομάδας με το οποίο μίλησα εκτενώς – τα προβλήματα της W14 είναι σοβαρά. Γι’ αυτό άλλωστε και μιλώντας μας, σε μία ομάδα εκπροσώπων του Τύπου, ο Τότο Βολφ παραδέχθηκε πως η Mercedes πρέπει να αλλάξει σχεδιαστική φιλοσοφία στο μονοθέσιό της.

Mercedes

Αντίστοιχη απογοήτευση είδαμε στο πρόσωπο του Λάντο Νόρις, με τη McLaren να ξεκινά και φέτος με το αριστερό. Αντίθετα, στην Aston Martin επικρατεί ενθουσιασμός! Το μεγάλο αφεντικό, ο Λόρενς Στρολ, δίνει το «παρών». Το ίδιο και ο CEO Μάρτιν Ουίτμαρς που θα τον θυμάστε από τη McLaren, ακόμα και ο Μάρκο Ματιάτσι! Ναι, ο άλλοτε επικεφαλής της Ferrari, που τώρα είναι εμπορικός διευθυντής στην Aston Martin.

Ουίτμαρς και Στρολ

Μιας και είπαμε για τη Scuderia, ήταν μαζεμένοι πριν τη μάχη της pole αλλά μετά, γέλασε το χειλάκι του Σαρλ Λεκλέρ. Και με το δίκιο του. Μάλιστα έχει υποστήριξη από την πατρίδα του, το Μονακό, αφού στο Μπαχρέιν βρέθηκε και ο Πρίγκιπας Αλβέρτος.

Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω τον Μικ Σουμάχερ. Πρώτη φορά του μίλησα, ήρθε όπως πάντα με τη φύλακα-άγγελό του, Σαμπίν Κεμ, στο πλευρό του. Όπως και ο μπαμπάς Μίκαελ. Κι όσο του μιλούσα, τόσο έβλεπα στο πρόσωπό του τον θρύλο.

Αυτά για απόψε. Τούτα τα λόγια γράφονται τις πρώτες πρωινές ώρες. Στην πίστα υπάρχει curfew, δηλαδή απαγόρευση εργασιών. Το λέει και η πινακίδα. Εγώ επέστρεψα στο ξενοδοχείο, δεν με πιάνει η απαγόρευση!

Curfew

Όλη η δράση από το Μπαχρέιν, με συνεχή ενημέρωση και δημοσιεύσεις από το πρωί στο gMotion by Gazzetta. Στις 16.40 αρχίζουμε το LIVE μας ενώ λίγο νωρίτερα, στις 16.15, αξίζει να συντονιστείτε στον ANT1 και το ANT1+ για το pre-game show. Θα έχει εκπλήξεις!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!