Άνοδος 22% για την Volvo τον Φεβρουάριο
Η Volvo μπήκε με το... δεξί στο 2023 καθώς ήδη σημειώνει σημαντική άνοδο πωλήσεων τους δύο πρώτους μήνες. Ιδιαίτερα τον Φεβρουάριο η σουηδική μάρκα κατάφερε να καταγράψει πωλήσεις της τάξης των 51.286 αυτοκινήτων, ενισχύοντας κατά 22% τις πωλήσεις σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Τα μοντέλα που «τράβηξαν» την Volvo προς την επιτυχία είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα των μοντέλων Recharge αποτέλεσαν το 40% των αυτοκινήτων Volvo που διετέθησαν σε όλο τον κόσμο στη διάρκεια του μήνα. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 187% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και ανήλθαν στο 19% των συνολικών πωλήσεων για τον Φεβρουάριο.
Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Φεβρουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.088 μονάδες (2022: 13.503) και ακολούθησαν το XC40, με συνολικές πωλήσεις 15.398 αυτοκινήτων (2022: 12.611 μονάδες) και το XC90 με 7.114 (2022: 5.582 μονάδες). Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις για τον Φεβρουάριο ανήλθαν σε 21.278 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge έφθασε το 64%.
Πολύ δυνατή ήταν η παρουσία της Volvo στις ΗΠΑ με πωλήσεις 8.560 αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022. Τον πρώτο λόγο είχαν τα SUV της μάρκας, ενώ το μερίδιο των Recharge έφτασε το 29%. Αντίστοιχα καλή ήταν η παρουσία στην Κίνα καθώς σημειώθηκε αύξηση 50% σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο. Στην Κίνα πωλήθηκαν 13.066 αυτοκίνητα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!