Formula 1, Σαουδική Αραβία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές

Formula 1, Σαουδική Αραβία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές
Ποιος είναι ο σωστός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι οδηγοί της F1 για να φτάσουν στη νίκη στη μάχη της Τζέντα; Ακολουθούν οι απαντήσεις...

Ο δεύτερος αγώνας της Formula 1 για το 2023 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό και απρόβλεπτο Grand Prix. Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα για το τι θα δούμε στον αγώνα και οι 50 γύροι που ακολουθούν αναμένονται συναρπαστικοί. To σιρκουί της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία είναι μία διαδρομή που προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα και παράλληλα αποτελεί μια τεράστια πρόκληση για τους οδηγούς, τα μονοθέσια και τα ελαστικά.

Η νίκη στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας φαίνεται πως θα κριθεί ανάλογα με τον αγώνα που θα κάνει ο Σέρχιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός εκκινεί από την pole position με την ταχύτατη RB19. Mε δεδομένο πως ο Μαξ Φερστάπεν θα εκκινήσει από τη 15η θέση του grid, ο Μεξικανός έχει μια τεράστια ευκαιρία να κατακτήσει τον αγώνα. Ερωτηματικό παραμένει ο ρυθμός αγώνα του πάντα αξιόπιστου Φερνάντο Αλόνσο, όπως επίσης και της Scuderia Ferrari. Oποιοδήποτε λάθος όσως βρίσκονται μπροστά τους θέλουν επίσης να εκμεταλλευτούν οι οδηγοί της Mercedes-AMG με τη δύστροπη W14.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα ελαστικών για τον αγώνα, οι οδηγοί της Scuderia Ferrari, Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ, έχουν αμφότεροι από ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας. Εντός των πρώτων δέκα στη σειρά εκκίνησης, μόνο ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έχει ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας. Οι οδηγοί της Mercedes-AMG και της Red Bull Racing έχουν δύο φρέσκα σετ της μέσης γόμας ελαστικών, με τον Φερστάπεν να έχει δύο φρέσκα σετ της μαλακής γόμας ελαστικών. Όλες η ομάδες, πλην της Aston Martin έχουν τουλάχιστον ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας ελαστικών.

 

GP Σαουδικής Αραβίας

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 18 και 25. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι και πάλι το ένα pit-stop, με την Pirelli προτείνει τη χρήση της μαλακής γόμας στο πρώτο stint του Grand Prix. Το παράθυρο της πρώτης αλλαγής ελαστικών είναι μεταξύ των γύρων 13 με 20 με αλλαγή επίσης στη σκληρή γόμα. Δύο ακόμη εναλλακτικές προτείνει η ιταλική φίρμα, με τις δύο στάσεις στα pit να είναι η πιο αργή επιλογή από όλες. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς αυτό μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.

GP Σαουδικής Αραβίας

Το Grand Prix Σαουδικής Αραβίας θα μεταδοθεί ζωντανά από το ANT1 και ANT1+. Μην χάσετε το LIVE του gMotion by Gazzetta που θα ξεκινήσει στις 18:30 και θα μας βάλει σε κλίμα Grand Prix.

To F1 Vlog πατάει γκάζι στο Gazzetta! Η χιουμοριστική ανασκόπηση των Grand Prix του μαγικού κόσμου της Formula 1 άλλαξε πίστα, δείτε στο παρακάτω video όσα συνέβησαν στη μάχη της ερήμου.

Φωτογραφίες: Aston Martin, Pirelli

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!