Παρουσιάστηκε επίσημα η ηλεκτρική Ducati V21L
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE για το 2023 θα έχει μια σημαντική αλλαγή καθώς η Ducati συμμετέχει πλέον ως μοναδικός προμηθευτής μοτοσικλετών. Το πρωτότυπο V21L παρουσιάστηκε επίσημα στην πίστα Βαλελούνγκα έξω από τη Ρώμη παρουσία του ισχυρού άνδρα του MotoGP, Καρμέλο Εσπελέτα και του CEO της Ducati, Κλαούντιο Ντομενικάλι.
Οι δύο άνδρες παρουσίασαν τη νέα μοτοσικλέτα, αλλά και την αναβαθμισμένη μορφή του θεσμού ο οποίος πραγματοποιείται για 5η χρονιά και αποτελεί τον κορυφαίο θεσμό με ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Το πρωτάθλημα αρχίζει στις 13 Μαΐου στη Γαλλία όπου θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με το Grand Prix της Γαλλίας. Στο πρωτάθλημα θα πάρουν μέρος 18 αναβάτες που θα χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρική V21L την οποία έχουν δοκιμάσει και εξελίξει έμπειροι αναβάτες όπως ο Μικέλε Πιρό, Τσάζ Ντέιβις και Άλεξ Ντε Άντζελις.
Η V21L χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων και είναι σε θέση να πετύχει τελική ταχύτητα της τάξης των 275 Km/h. Το βάρος είναι στα 225 κιλά, ενώ την τεχνολογία του πλαισίου, τη γεωμετρία και την γενικότερη συμπεριφορά επιμελήθηκε το αγωνιστικό τμήμα της Ducati.
Ο Κλαούντιο Ντομενικάλι, CEO της Ducati, δήλωσε: «Η απόφαση να συμμετάσχουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE ως αποκλειστικός προμηθευτής μοτοσικλετών αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής της Ducati. Στην πραγματικότητα, η ηλεκτροκίνηση, μαζί με την εισαγωγή καυσίμων ουδέτερου άνθρακα για κινητήρες εσωτερικής καύσης (e-fuel), θα είναι απαραίτητο για να μειωθεί το αποτύπωμα άνθρακα της Ducati και να μας επιτρέψει να επιτύχουμε τους μακροπρόθεσμους στόχους βιωσιμότητας. Ωστόσο, κάθε αληθινή Ducati είναι πάνω από όλα συναίσθημα, επομένως είναι πολύ σημαντικό να διαχειριστούμε αυτή τη μετάβαση πολύ στενά, φροντίζοντας να διατηρήσουμε το σπορ χαρακτήρα και διασκεδαστικά χαρακτηριστικά κάθε μοτοσικλέτας».
Ο επικεφαλής της Ducati πρόσθεσε: «Με την V21L θέλαμε να ξεπεράσουμε τα όρια της κατηγορίας, στοχεύοντας να δημιουργήσουμε την ηλεκτρική μοτοσικλέτα με τις καλύτερες επιδόσεις που έχει φτιαχτεί ποτέ για την πίστα. Πάνω απ' όλα, θέλαμε να αναπτύξουμε εσωτερική τεχνογνωσία προκειμένου η εταιρεία να είναι έτοιμη όταν η τεχνολογία μπαταριών, ιδίως το βάρος, θα επιτρέψει τη δημιουργία μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας δρόμου με όλα τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν μια Ducati. Η ταυτόχρονη παρουσία 18 αναβατών με διαφορετικές ανάγκες και στυλ οδήγησης στην πίστα αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τη Ducati να μελετήσει τι θα μπορούσε να γίνει ο χαρακτήρας μιας μελλοντικής ηλεκτρικής Ducati».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!