Ferrari: Ποια είναι η μέση ηλικία των πελατών της μάρκας
Σε 13.221 ανήλθαν οι ταξινομήσεις νέων Ferrari το 2022, αριθμός – ρεκόρ στην ιστορία της ιταλικής μάρκας. Πάντως στο Μαρανέλο δεν επιζητούν την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, καθώς κινδυνεύει η αποκλειστικότητα που συνοδεύει τα supercars με σήμα το αλογάκι. Μιλώντας στο πρακτορείο Reuters, ο CEO της Ferrari ανέφερε ότι στόχος για το 2023 είναι η άνοδος των πωλήσεων να μην υπερβεί το μονοψήφιο ποσοστό. «Θέλουμε να πουλάμε ένα αυτοκίνητο λιγότερο από τη ζήτηση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μπενεντέτο Βίνια.
Ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας σκιαγράφησε το προφίλ όσων αγοράζουν νέες Ferrari. «Ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα 50 έτη. Μάλιστα δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά ανάμεσα σε όσους αγοράζουν συμβατικά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και σε όσους επιλέγουν υβριδικά. Ίσως η διαφορά στην ηλικία να είναι ένας μήνας!», ανέφερε ο Βίνια.
Το 25% των πελατών Ferrari είναι γυναίκες, ενώ τα προηγούμενα τέσσερα έτη ήρθαν στην μάρκα 15.000 νέοι πελάτες. Μάλιστα – σύμφωνα με τον Βίνια – το 40% των νέων πελατών της Ferrari είναι κάτω των 40 ετών.
Σύμφωνα με τον CEO της Ferrari, η γκάμα περιλαμβάνει διαφορετικά μοντέλα για διαφορετικές στιγμές στη ζωή των πελατών της, όχι όμως και διαφορετικά μοντέλα ανά αγορά. Μέσα στο 2023 θα αρχίσουν οι παραδόσεις της Purosangue, του πρώτου SUV στην ιστορία της μάρκας. Όπως είπε ο Βίνια, η Purosangue με V12 κινητήρα 725 ίππβν δεν θα ξεπερνάει σε μερίδιο το 20% επί των ετησίων πωλήσεων της μάρκας. «Δεν θέλουμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας με το λανσάρισμα ενός μοντέλου», δήλωσε σχετικά.
Ο Βίνια χαρακτήρισε «ανοησία» το ενδεχόμενο λανσαρίσματος ενός μοντέλου με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης, καθώς «διώχνει το συναίσθημα που θέλει να λαμβάνει κάποιος οδηγώντας μία Ferrari».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!