Formula 1: Ποιος οδηγός άλλης ομάδας έχει πρόσβαση στον προσομοιωτή της Ferrari;

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1: Ποιος οδηγός άλλης ομάδας έχει πρόσβαση στον προσομοιωτή της Ferrari;
Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Scuderia στο Μαρανέλο δεν αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.

Ένα βασικό εργαλείο των ομάδων της Formula 1 είναι πια οι προσομοιωτές. Αποτελούν τρόπο εξάσκησης των οδηγών αλλά και δουλειάς των ομάδων, ειδικά παράλληλα με τα αγωνιστικά τριήμερα.

Ενώ οι επίσημοι οδηγοί «δουλεύουν» στις πίστες του κόσμου, οι οδηγοί εξέλιξης κάθε ομάδας «δουλεύουν» στις εγκαταστάσεις της, δοκιμάζοντας πράγματα βάσει των δεδομένων που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο στην πίστα.

Όμως ο προσομοιωτής μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο και ενόψει νέων σιρκουί στο καλεντάρι, ώστε να τα «μάθουν» οι οδηγοί. Ή ακόμα και να τα θυμηθούν, όπως ισχύει στην περίπτωση του Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Ο προσομοιωτής της Scuderia Ferrari

Μετά από τρεις σεζόν ως αναπληρωματικός, ο Γερμανός φέτος επιλέχθηκε στο επίσημο οδηγικό δίδυμο της Haas F1, αντικαθιστώντας τον Μικ Σουμάχερ. Και στο πλαίσιο της συνεργασίας της αμερικανικής ομάδας με τη Scuderia Ferrari, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει παροχή υβριδικών μηχανών και κιβωτίων ταχυτήτων, ο «Χουλκ» έχει την ευκαιρία να επισκέπτεται τον προσομοιωτή της ιταλικής ομάδας!

 

Αυτό αποκάλεσε ο επικεφαλής της Haas, Γκίνθερ Στάινερ, μιλώντας στο RacingNews365.com: «Είναι πολύ χρήσιμο για εκείνον γιατί ήταν καιρό εκτός Formula 1 και το μονοθέσιο μας, είναι εντελώς νέο για εκείνον. Έχει ενδιαφέρον το να κάνει κάποιες επισκέψεις στον προσομοιωτή, ώστε να προετοιμάζεται καλύτερα για τους αγώνες».



Νίκο Χούλκενμπεργκ

Και μέχρι στιγμής φαίνεται πως αυτό τον βοηθάει, αφού είναι ένατος στη βαθμολογία των οδηγών, έχοντας έξι βαθμούς στο ενεργητικό του.

Αν και σύμφωνα με τον Στάινερ, δεν χρειάστηκε να προσπαθήσουν πολύ για να τον πείσουν να κάνει αυτές τις επισκέψεις στο Μαρανέλο: «Κάνουμε όσα sessions θεωρούμε πως χρειάζονται. Σχετικά με τον προσομοιωτή, πάντα πίστευα πως όσο είναι κάτι που ενδιαφέρει τον οδηγό, τότε πρέπει να το κάνει. Αν όμως χάσει το ενδιαφέρον του, δεν έχει νόημα. Προς το παρόν ο Νίκο έχει το κίνητρο».



Φωτογραφίες: Haas F1, Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!