Formula 1: H Mercedes θέλει να «εκθρονίσει» τη Red Bull

Formula 1: H Mercedes θέλει να «εκθρονίσει» τη Red Bull
Η γερμανική ομάδα πιστεύει πολύ στις δυνατότητές της και ευελπιστεί πως η εξέλιξη του μονοθεσίου της θα τη φέρει και πάλι στην κορυφή της F1.

Παρά το μέτριο για τα δεδομένα της ξεκίνημα στη σεζόν του 2023, η Mercedes-AMG Petronas δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια. Η γερμανική ομάδα υποφέρει που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν είναι σε θέση να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και σκοπεύει να το αλλάξει αυτό.

Στη διακοπή του Απριλίου, επισημοποιήθηκε πως ο Τζέιμς Άλισον επέστρεψε στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή στο εργοστάσιο του Μπράκλεϊ Ο Βρετανός άλλαξε θέσεις με τον Μάικ Έλιοτ που πέρασε πλέον σε ρόλο Επικεφαλής Τεχνικού Υπεύθυνου, στην προσπάθεια της ομάδας να ανατρέψει την κακή εικόνα.

Το πρώτο βήμα επιστροφής στην κορυφή ευελπιστούν να γίνει στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν. Ο Άλισον, μίλησε στο podcast της Formula 1 με τίτλο «F1 Nation», και εξήγησε πως η γερμανική ομάδα έχει «κουμπώσει» σημαντικές αναβαθμίσεις στην W14 E-Performance, οι οποίες θα συνεχιστούν στους επόμενους αγώνες.

«Η ροή εξαρτημάτων για το μονοθέσιό μας έχει ήδη ξεκινήσει. Σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο έχουμε διαφορετικό μονοθέσιο. Μερικές φορές έχουμε πολλές αναβαθμίσεις, άλλες λιγότερες. Έχουμε αναβαθμίσεις για κάθε αγώνα και το Μπακού δεν θα είναι εξαίρεση. Ελπίζω πως θα συνεχίσουμε στο ρυθμό αυτό. Μας περιορίζει πολύ το cost cap, όμως είμαστε στη φάση της σεζόν που έχουμε αρκετά πυρομαχικά να σπαταλήσουμε ώστε να βρούμε απόδοση σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο», ανέφερε ο Βρετανός.

 

Παρά το γεγονός πως είναι πολύ νωρίς στη σεζόν, ο Άλισον ρωτήθηκε για το αν η Mercedes στοχεύει συγκεκριμένους αγώνες για να πάρει καλά αποτελέσματα, όπως έκανε το 2022: «Όχι ιδιαίτερα, δεν ακολουθούμε μια τέτοια τακτική. Είναι αρκετά νωρίς για να κάνουμε διάγνωση στο ποια χαρακτηριστικά είναι καλά στο μονοθέσιό μας και ποια όχι. Το μονοθέσιο αλλάζει όσο προχωρά η σεζόν. Αν ήθελα να βγάλω ένα πρώιμο συμπέρασμα, θα έλεγα πως είμαστε δυνατοί σε πίστες που απαιτούν περισσότερα από το εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Η πίστα της Αυστραλίας απαιτεί πολλά από το εμπρός μέρος, ενώ Μπαχρέιν έχει αντίθετα χαρακτηριστικά. Άλλες πίστες που απαιτούν ένα δυνατό μπροστινό είναι η Βαρκελώνη και το Σίλβερστον. Είναι όμως νωρίς να κάνουμε τέτοιες προβλέψεις, γιατί έχουμε πολλά ακόμα να δώσουμε από πλευράς απόδοσης».

Φωτογραφίες: Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!