Η μάρκα με τους πιο ικανοποιημένους πελάτες στη Γερμανία δεν είναι γερμανική
Το υψηλότερο σκορ από κάθε άλλη μάρκα αυτοκινήτων σημείωσε η Seat σε έρευνα καταναλωτών που έγινε στη Γερμανία. Στην έρευνα συμμετείχαν 950.000 άτομα και η μέση βαθμολογία της ισπανικής μάρκας έφθασε τις 88,9 μονάδες. Μάλιστα η Seat βρέθηκε στην κορυφή της γενικής κατηγορίας «Automotive», στην οποία αξιολογήθηκαν επίσης εταιρείες ελαστικών, ανταλλακτικών αλλά και καυσίμων. Στη συνολική λίστα, με 863 μάρκες από 35 διαφορετικές κατηγορίες, η Seat κατέλαβε την 8η θέση.
Η έρευνα διεξήχθη από το βρετανικό ινστιτούτο YouGov σε συνεργασία με την εφημερίδα Süddeutsche Zeitung. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότεροι από 950.000 ενήλικες στη Γερμανία, οι οποίοι απάντησαν διαδικτυακά από τον Μάρτιο του 2022 έως το Φεβρουάριο του 2023. Η κατώτατη βαθμολογία που μπορεί να λάβει μία μάρκα είναι -100 και η ανώτατη +100.
«Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι το αποτέλεσμα της καθημερινής μας δουλειάς, κάτι που με κάνει εξαιρετικά χαρούμενο», δήλωσε ο Μπέρναρντ Μπάουερ, Γενικός Διευθυντής της Seat Γερμανίας.
Photo Credits: Seat
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!