WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: Ανατροπή και Νεβίλ στην κορυφή (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: Ανατροπή και Νεβίλ στην κορυφή (vid)
Το νησί της Μεσογείου φιλοξενεί τον έκτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ και έως τώρα εξελίσσεται συναρπαστικά.

Μετά το θρίλερ του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ήρθε το δεύτερο για να προκαλέσει ακόμα πιο έντονα συναισθήματα. Να φέρει ανατροπές και αλλαγές ισορροπιών που θα έχουν και άμεσο αντίκτυπο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Κι αυτό διότι ο Τιερί Νεβίλ έχει περάσει στην πρώτη θέση και είναι κοντά στην πρώτη φετινή του νίκη, την ώρα που βασικοί ανταγωνιστές του έχουν τεθεί εκτός μάχης.

Το λάθος του Οζιέ

Ο Νεβίλ ήταν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και καταδίωκε τον ομόσταβλό του στη Hyundai Motorsport, Εσάπεκα Λάπι και τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης, Σεμπαστιέν Οζιέ, το δίδυμο που εναλλασσόταν στην κορυφή από το πρωί της Παρασκευής.

 

Σταδιακά ο Φινλανδός έχανε έδαφος και η αλήθεια είναι πως αναμέναμε αργά ή γρήγορα να εφαρμοστούν team orders από τους Κορεάτες. Τελικά, ήρθε το λάθος του Οζιέ, να αλλάξει τα πάντα σε μία στιγμή.

Στην ΕΔ14, το δεύτερο πέρασμα από τη μήκους 21.92 χιλιομέτρων “Erula-Tula”, η δυνατή βροχόπτωση ανέβασε κατακόρυφα το βαθμό δυσκολίας και έριξε σε μία στιγμή τον Οζιέ από την κορυφή.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που κυνηγούσε την πέμπτη του νίκη στη Σαρδηνία, πλήρωσε την υποστροφή μόλις 1400 μέτρα από την εκκίνηση της ειδικής, με αποτέλεσμα το Toyota Yaris Rally1 να βγει εκτός δρόμου κι ο Γάλλος εκτός μάχης.

Η αλλαγή ρόλων

Αυτόματα ο Λάπι έκοψε ρυθμό κι αυτό εξασφάλισε τα ηνία στον Νεβίλ που είχε ήδη ολοκληρώσει την ειδική. Εκκίνησε σε αυτή τρίτος και τερμάτισε πρώτος!

Σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία δοκιμασία της ημέρας και συνολικά πρόσθεσε το Σάββατο πέντε πρωτιές, στη μία ειδική που είχε πάρει την Παρασκευή.

Στο φινάλε του σκέλους, ο 34χρονος ήταν 36.4 δευτερόλεπτα μπροστά από το έτερο i20 N του Λάπι, με το πρώτο Yaris, αυτό του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Κάλε Ροβάνπερα, να είναι 110 δευτερόλεπτα μακριά.

Μετά τις ατυχίες των προπορευόμενων, τέταρτος έχει ανέβει ένας άλλος οδηγός της Toyota, o Έλφιν Έβανς, παρότι είχε κι αυτός ζημιά στο ψυγείο του και αντιμετώπισε απώλεια ισχύος.

Εκτός μάχης τέθηκαν οι Όιτ Τάνακ (M-Sport) και Τακαμότο Κατσούτα (Toyota), πράγμα που ανέβασε πέμπτο τον Ντάνι Σόρντο, παρά τις τούμπες που είχε κάνει ο Ισπανός της Hyundai την Παρασκευή.

Η κατάταξη

1. Νεβίλ/Βίνταγκε, Hyundai i20 N 3h 10m 36.9s
2. Λάπι/Φερμ, Hyundai i20 N +36.4s
3. Ροβάνπερα/Χάλτουνεν, Toyota GR Yaris +1m 50.7s
4. Έβανς/Μάρτιν, Toyota GR Yaris +5m 36.5s
5. Σόρντο/Καρέρα, Hyundai i20 N +6m 27.9s
6. Φουρμό/Κοριά, Ford Fiesta Rally2 +8m 11.7s

Η επόμενη ημέρα

Το τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, που απλώνονται σε συνολικά 46.2 χιλιόμετρα.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!