F1, Ισπανία - Το φοβερό στατιστικό του grid
Το 2021 στη Formula 1 εφαρμόστηκε το budget cap, ένα όριο στον προϋπολογισμό των ομάδων για κάθε χρονιά. Στόχος του, μαζί με τους περιορισμούς χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD, ήταν να μειωθούν οι διαφορές μεταξύ των ομάδων.
Στο Grand Prix Ισπανίας του 2023 είδαμε για πρώτη φορά ένα ιδιαίτερα διαμορφωμένο grid. Για πρώτη φορά στη νέα εποχή της Formula 1, στις 7 πρώτες θέσεις του grid θα έχουμε 7 διαφορετικά μονοθέσια. Σε αυτό βοήθησε η διπλή ποινή του Πιέρ Γκασλί, όμως επιβεβαιώνεται το γεγονός πως έχει κλείσει η ψαλίδα ανάμεσα στις ομάδες.
Ο αριθμός αυτός, πλησίασε το απόλυτο ρεκόρ της Formula 1 που είχε τεθεί το 2009 στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Βραζιλίας. Στον αγώνα του Ιντερλάγκος, είχαμε 8 διαφορετικές ομάδες στις 8 πρώτες θέσεις Η διαφορά ωστόσο με τότε είναι πως στη Βραζιλία είχαμε βρόχινες συνθήκες, ενώ το Σάββατο στην Ισπανία οι οδηγοί χρησιμοποίησαν αποκλειστικά σλικ ελαστικά.
✨ RACE 🇪🇸 DAY ✨#SpanishGP #F1 pic.twitter.com/HmafPAZBAN
— Formula 1 (@F1) June 4, 2023
Η διαφορά μεταξύ των επτά ομάδων ήταν μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου. Αν εξαιρέσουμε τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος πήρε την pole position για 0,4 δευτερόλεπτα, ο δεύτερος Κάρλος Σάινθ, ήταν μόλις μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Οι μόνες ομάδες που απουσιάζουν από την εξίσωση είναι οι: Alfa Romeo, Scuderia AlphaTauri και Williams.
Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!