Έτοιμα τα “μικρά” της Triumph

Νίκος Βιτσιλάκης
Έτοιμα τα “μικρά” της Triumph
Τέλος στις φημολογίες, τα μονοκύλινδρα 400 της αγγλικής φίρμας είναι πανέτοιμα και θα παρουσιαστούν επίσημα την ερχόμενη Τρίτη 27 Ιουνίου!

Κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής παρουσίασης, στην οποία συμμετείχαν ελάχιστοι δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο (ανάμεσά τους και εμείς), η Triumph μας έδειξε μέσα από μια αναλυτική παρουσίαση τα δύο (και όχι ένα τελικά) νέα μοντέλα της, τα πρώτα μονοκύλινδρα στη σύγχρονη εποχή της, ονόματι Speed 400 και Scrambler 400 αντίστοιχα.

Αμφότερα είναι κατασκευασμένα στο εργοστάσιο της Bajaj στην Ινδία, πλην όμως τηρούν τις αυστηρές προδιαγραφές του αγγλικού εργοστασίου σε κάθε φάση της παραγωγής τους, ιδιαίτερα στον τελικό ποιοτικό έλεγχο (QC), εκεί δηλαδή όπου όλοι ξέρουμε πως η Triumph διαπρέπει.

Σχεδιαστικά ακολουθούν τις γραμμές των modern classic μοντέλων της σειράς Bonneville και, μεταξύ μας τώρα, πολύ καλά κάνει από τη στιγμή που κρατούν τα σκήπτρα των πωλήσεων.

Speed και Scrambler είναι κατά βάση ίδιες μοτοσυκλέτες, με ουσιαστική διαφοροποίηση τον εμπρός τροχό, 17” για το πρώτο και 19” για το δεύτερο. Καθόσον υπάρχει εμπάργκο από το εργοστάσιο δεν μπορούμε να σας δείξουμε φωτογραφίες (τα μοντέλα διαφέρουν σε σχέση με τις “κατασκοπευτικές” που κυκλοφορούν εδώ και καιρό στο διαδίκτυο), μπορούμε όμως να σας μεταφέρουμε κάποιες βασικές τεχνικές πληροφορίες, που λίγο έως πολύ είχαν δημοσιευτεί σε διάφορα ΜΜΕ.

 

Ταυτότητα μοντέλων
Μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 398cc
Τετραβάλβιδη κεφαλή
Ψεκασμός της Bosch
Απόδοση 40Hp
Traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης
Δικάναλο Bosch ABS
Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης
Φωτισμός Full Led, προβολέας DRL
Έγχρωμη διπλή οθόνη LCD
Μονά δισκόφρενα με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά
Πιρούνι USD (ανεστραμμένο) 43mm
Αλουμινένιο ψαλίδι
Αλουμινένιο τιμόνι
Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
Ανοξείδωτη εξάτμιση (με διπλή απόληξη σε κάθετη διάταξη για το Scrambler)
Χυτές ζάντες 17” (19” μπροστά για το Scrambler)
Ελαστικά Metzeler Roadtec (Speed) και Karoo (Scrambler)
Βάρος 170Kg
Ρεζερβουάρ 13Lt
Κατανάλωση 3,5Lt/100Km (τιμή εργοστασίου)

Λίγη υπομονή και σε λίγες μέρες θα τα μάθετε όλα!

Photo credit: MCN motorcyclenews.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!