Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας πήρε το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος και μαζί και τον τίτλο

Πάνος Σεϊτανίδης
Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας πήρε το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος και μαζί και τον τίτλο
Ο ταλαντούχος Κύπριος οδηγό επικράτησε στο… δεύτερο ημίχρονο του απαιτητικού αγώνα στη Στερεά Ελλάδα.

Με νίκη των Αλέξανδρου Τσουλόφτα-Στέλιου Ηλία ολοκληρώθηκε το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος. Σε έναν ομολογουμένως δύσκολο και σκληρό αγώνα, με αμιγώς ακροπολικές ειδικές διαδρομές, στον οποίο από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν μόλις τα 23.

Ταχύτεροι σε όλες τις διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης και της power stage, οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία οδήγησαν στο όριο το Volkswagen Polo R5, πανηγυρίζοντας άλλη μια νίκη επί ελληνικού εδάφους φέτος. Με αυτό τον τρόπο, οι Κύπριοι αναδείχθηκαν Πρωταθλητές Ελλάδος για δεύτερη φορά, με έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς στο Ράλλυ Φθιώτιδος

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης με Skoda Fabia Rally2 Evo που αν και δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών, έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν εντυπωσιακοί στη Λαμία, τερμάτισαν τρίτοι, κέρδισαν την Ομάδα Ν και αναδείχθηκαν Πρωταθλητές Ν για το 2023.

 

Στα δικίνητα, σκληρή μάχη δόθηκε καθόλη τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ των νικητών των δύο προηγούμενων αγώνων του Πρωταθλήματος. Τελικοί νικητές οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4), μόλις ένα δευτερόλεπτο εμπρός από τους δεύτερους Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4). Τα δύο πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τη σκόνη προπορευόμενων συνδυασμών σε διαφορετικές ειδικές, με τους αγωνοδίκες να διορθώνουν τους χρόνους τους και να αφαιρούν 30 δευτερόλεπτα από τον συνολικό χρόνο του καθενός. Οι Χατζημάρκος-Τσαούσογλου διπλασίασαν τις νίκες τους στο φετινό πρωτάθλημα, κερδίζοντας και τη C3.

Ο Νώντας Καρανικόλας στο Ράλλυ Φθιώτιδος

Από την άλλη, οι Καρανικόλας-Κακαβάς, τα έδωσαν όλα στην τελευταία διαδρομή, ωστόσο δεν κατάφεραν να υπερκαλύψουν τη διαφορά από τους τελικούς νικητές. Μόνη τους παρηγοριά ήταν η πρώτη θέση που κατέλαβαν στην κατηγορία C5.

Στη C6, οι τοπικοί Θανάσης Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος με Toyota Yaris κυριάρχησαν κερδίζοντας όλες τις ειδικές του αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Πυργιώτες Δημήτρη Σταυρόπουλο-Δημήτρη Πανούτσο (Toyota Yaris).

Όσον αφορά τις ουκ ολίγες εγκαταλείψεις του αγώνα, οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός έδειξαν να προσαρμόζονται εύκολα στις απαιτήσεις του ολοκαίνουριου Renault Clio Rally3, σκαρφαλώνοντας έως την πέμπτη θέση γενικής. Ωστόσο, ένα πρόβλημα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή και ένα πρόβλημα υγείας του οδηγού στη συνέχεια, τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν πρόωρα την προσπάθειά τους. Έμεινε από ρεύμα εγκαταλείποντας λίγο πριν την τρίτη ειδική διαδρομή ο «Flandy» που είχε τον Κωνσταντίνο Στεφανή στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia R5. Ένα σκασμένο λάστιχο ανάγκασε τους Κωνσταντίνο Τζέμο-Δημήτρη Σαΐνη (Mitsubishi Lancer Evo IX) σε εγκατάλειψη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!