F1 - «Απαράδεκτο» για τη Ferrari να τερματίζει πίσω από τη Williams

F1 - «Απαράδεκτο» για τη Ferrari να τερματίζει πίσω από τη Williams
Η ιταλική ομάδα είχε ένα απροσδόκητα κακό αγώνα στο Σίλβερστον και υπήρχαν συγκεκριμένοι λόγοι που οδήγησαν στην εμφάνιση αυτή.

Έπειτα από τη δεύτερη θέση του Σαρλ Λεκλέρ στο Grand Prix Αυστρίας της Formula 1, τα χαμόγελα επέστρεψαν στο στρατόπεδο της Scuderia Ferrari. Ωστόσο αποδείχθηκε πως η ιταλική ομάδα δεν έχει λύσει όλα της τα προβλήματα και δεν είναι σε θέση να ξεφύγει σε απόδοση έναντι του ανταγωνισμού.

Στο Grand Prix Μ. Βρετανίας οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ είχαν το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο στα χέρια τους. Ωστόσο η στρατηγική που ακολούθησε η Ferrari τους έφερε σε δύσκολη θέση κι εν τέλει τερμάτισαν στις θέσεις 9 και 10.

Μάλιστα, παρά το γεγονός πως στους τελευταίους γύρους ο Λεκλέρ είχε φρέσκο σετ της μεσαίας γόμας ελαστικών, δεν κατάφερε να προσπεράσει ούτε τη Williams του Άλεξ Άλμπον, ούτε την Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο. Αυτοί οι οδηγοί καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου ήταν εμφανές πως είχαν κατώτερα μονοθέσια έναντι του Μονεγάσκου.

 

Η πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Aston Martin, Μπέρνι Κόλινς, μίλησε για τη Ferrari στο Sky Sports podcast και προσπάθησε να εξηγήσει τη στρατηγική των Ιταλών στο Σίλβερστον: «Ήταν η ομάδα μαζί με τη McLaren που είχαν επιλέξει τη στρατηγική χρήσης της μεσαίας και σκληρής γόμας ελαστικών, παρά το γεγονός πως η στρατηγική χρήσης μεσαίας και μαλακής γόμας ήταν η σωστή. Προσπάθησα με το στρατηγικό μου μυαλό να αναλογιστώ γιατί επέμειναν σε αυτή τη στρατηγική. Για εμένα υπήρξαν ορισμένοι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή τη στρατηγική. Ο ένας είναι πως ο Λεκλέρ δεν δοκίμασε ποτέ τη μεσαία γόμα στο FP2 κι έτσι δεν είχαν δεδομένα. Είχαν μόνο ένα μονοθέσιο και ο Κάρλος Σάινθ στη δική του προσομοίωση είχε έντονη φθορά ελαστικών σε σχέση με τη Mercedes. Έχουμε δει πολλές φορές τη Ferrari να έχει έντονη φθορά στα ελαστικά της και στον αγώνα να μην επιλέγει τις πιο μαλακές γόμες. Στον αγώνα ανησύχησαν πολύ πως θα δεχθούν το undercut από τη Mercedes με τον Ράσελ και αυτό οδήγησε τον Λεκλέρ να μπει για αλλαγή ελαστικών πολύ νωρίς. Έτσι, οδηγήθηκαν στη χρήση της σκληρής γόμας ελαστικών. Είναι οριακά απαράδεκτο η Ferrari να χάνει από τη Williams στο Σίλβερστον».

Η Ferrari βρίσκεται στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 157 βαθμούς, 24 πίσω από την Aston Martin και 46 βαθμούς πίσω από τη Mercedes.

Φωτογραφίες: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!