F1 - O Χάμιλτον υπερασπίζεται την ιδέα του για την εξέλιξη των μονοθεσίων
Στο στόχαστρο αρκετών έχει μπει το τελευταίο χρονικό διάστημα ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός έκανε μια πρωτοποριακή πρόταση στο πλαίσιο του αγώνα της Formula 1 στην Αυστρία που μπορεί να αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες προσεγγίζουν την εξέλιξη των μονοθεσίων.
Ασχέτως με το αν η πρότασή του είναι ρεαλιστική και μπορεί να εφαρμοστεί, η κριτική στο πρόσωπό του ήταν μεγάλη. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, εξαπέλυσε επίθεση έναντι του 38χρονου Βρετανού. Με τoν περιορισμό στην εξέλιξη διαφώνησε και ο πρώην οδηγός της Formula 1, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια.
Ο Χάμιλτον μίλησε στο Channel 4 και ρωτήθηκε για την άποψή του σχετικά με την κριτική που δέχθηκε το τελευταίο χρονικό διάστημα: «Έχω δει όλα όσα έχουν δημιουργήσει οι δηλώσεις μου. Και ο κόσμος λέει “όταν ήσουν μπροστά εσύ δεν τα έλεγες αυτά”. Η αλήθεια είναι πως πάντα μιλούσαμε για κάτι τέτοιο, είχαμε αρκετές συζητήσεις σχετικά με την εξέλιξη ακόμα και στην περίοδο κυριαρχίας μας. Θυμάμαι πως είχαμε πολλές και ωραίες μάχες με τη Ferrari και θυμάμαι πως κάποιες φορές είχαμε πολύ μεγάλο πλεονέκτημα και για εμένα αυτό δεν ήταν τόσο ωραίο. Φυσικά και ήθελα να βρίσκομαι στην κορυφή και να μάχομαι για νίκες, αλλά το να έχεις μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τους υπόλοιπους δεν είναι και το καλύτερο πράγμα. Θες κλειστές μάχες, αυτό είναι το πνεύμα των αγώνων. Άλλαξαν τους κανόνες, εφάρμοσαν το budget cap και όλα αυτά θα έφερναν κοντά όλες τις ομάδες. Αυτό δεν έχει επιτευχθεί πιστεύω. Αν συνεχίσουμε με τα πράγματα ως έχουν, η Ferrari θα είναι η επόμενη που θα έχει 7 χρόνια κυριαρχίας ή θα είναι η McLaren ή πάλι η Mercedes. Αυτό δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητα καλό για τους οπαδούς. Αυτό που λέω είναι πως δεν χρειάζεται να έχουμε κυριαρχία από μία ομάδα για πολλά συνεχόμενα χρόνια. Πρέπει να είναι δύσκολη η Formula 1 για όλους μας και αυτό θα είναι πιο συναρπαστικό για τον κόσμο που μας βλέπει. Δεν πιστεύω πως κάποιος θέλει να ζήσει και πάλι την περίοδο κυριαρχίας που είχα εγώ, ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο Σεμπάστιαν Φέτελ και τώρα έχει και ο Μαξ».
Παρά τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί, η FIA και η Formula 1 δεν έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον στην ιδέα του Χάμιλτον. Η επόμενη μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ θα πραγματοποιηθούν το 2026.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!