Formula Eurocup-3: Φλέρταρε με τους βαθμούς στο ντεμπούτο του ο Μαρκογιάννης

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula Eurocup-3: Φλέρταρε με τους βαθμούς στο ντεμπούτο του ο Μαρκογιάννης
Ο Έλληνας οδηγός της Palou Motorsport είχε δυναμικό ξεκίνημα στον ανταγωνιστικό θεσμό αλλά δεν κατάφερε να μετουσιώσει την ταχύτητά του σε βαθμούς.

Θετικό ήταν το ξεκίνημα της πορείας του Τζώρτζη Μαρκογιάννη στη Formula Eurocup-3. Μετά από τρεις σεζόν στην Ιταλική Formula 4, ο νεαρός οδηγός κάνει φέτος το επόμενο βήμα, με ένα νεοσύστατο θεσμό που αποτελεί προθάλαμο για τη Formula 3.

Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης στο Ζάντβοορτ

Ένα πρωτάθλημα με ανεβασμένο βαθμό δυσκολίας και πιο ισχυρά μονοθέσια της Tatuus, που παίρνουν ώθηση από 4κύλινδρους κινητήρες (Alfa Romeo by Autotecnica Motori) που αποδίδουν 270 άλογα, με επιπλέον boost 25 αλόγων με λειτουργία push-to-pass.

Βουτιά στα βαθιά

Ο 18χρονος κλήθηκε να εξοικειωθεί άμεσα με το νέο του «όπλο», αφού είχε πραγματοποιήσει μόνο μία ημέρα δοκιμών στην πίστα της Αραγονίας, προτού ριχτεί στην αρένα του Ζάντβοορτ, στο πλαίσιο του τέταρτου γύρου του Eurocup-3.

 Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης στο Ζάντβοορτ

Ωστόσο, άρχισε από νωρίς να ροκανίζει τη διαφορά από τους ταχύτερους συνδυασμούς του θεσμού, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια.

 

Ο πρώτος αγώνας στο Ζάντβοορτ

Στην Ολλανδική πίστα επικρατούσαν αντίξοες καιρικές συνθήκες, που ανέβαζαν το βαθμό δυσκολίας. Στον πρώτο αγώνα, ο Μαρκογιάννης εκκίνησε από τη 15η θέση, έκανε εξαιρετική εκκίνηση, διεκδίκησε βαθμούς αλλά μία άτυχη στιγμή στον τελευταίο γύρο, τον έριξε 12ο (μία χρονική ποινή μετά το τέλος του αγώνα, τον τοποθέτησε 14ο στα τελικά αποτελέσματα).

Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης στο Ζάντβοορτ

Ο Τζώρτζης περιγράφει: «Το Ζάντβοορτ είναι μία πίστα γνωστή για την τεχνική, παραδοσιακή φύση της, που δεν συγχωρεί κανένα οδηγικό λάθος. Επιπρόσθετα, για τις έντονες υψομετρικές διαφορές σε συνδυασμό με τις πολύ απότομες θετικές κλίσεις σε ορισμένες στροφές, οι οποίες δοκιμάζουν τα οδηγικά και σωματικά όρια κάθε οδηγού. Ακόμη, ήρθαμε αντιμέτωποι με πολύ ισχυρούς ανέμους και διαρκώς εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες. Ωστόσο, ξεκινώντας από την 15η θέση, στον πρώτο γύρο ήδη βρέθηκα στην 8η, εκμεταλλευόμενος τις μάχες μεταξύ άλλων μονοθεσίων, και τις βρόχινες συνθήκες. Ο ρυθμός μου ήταν αρκετά γρήγορος για την θέση στην οποία βρισκόμουν, παρά τις συνεχείς διακοπές με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η άτυχη στιγμή μου ήρθε μόλις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, όπου ένα μπλοκάρισμα των τροχών με έφερε εκτός αγωνιστικής διαδρομής, και παρά το γεγονός ότι επανήλθα σε αυτή, είχα ήδη χάσει ορισμένες θέσεις. Ένα αποτέλεσμα εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας θα ήταν μια εξαιρετική αρχή για την φετινή μου σταδιοδρομία, και μολονότι δεν ήρθε, αναμφισβήτητα έχω την ταχύτητα και τον ρυθμό αγώνα για να μάχομαι εντός αυτής».

Ο δεύτερος αγώνας στην Ολλανδία

Στη δεύτερη μάχη του Ζάντβοορτ, ο Έλληνας οδηγός εκκίνησε από τη 16η θέση και μαχόταν ξανά για ένα θετικό αποτέλεσμα, διεκδικώντας βάθρο στην κατηγορία rookie. Ένα λάθος του στέρησε θέσεις και παρότι ανέκτησε κάποιες από αυτές εντός πίστας, τελικά δεν του πιστώθηκαν διότι η πρόωρη διακοπή του αγώνα με κόκκινη σημαία, είχε ως αποτέλεσμα να ισχύσει ως τελική η κατάταξη του προηγούμενου γύρου.

Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης στο Ζάντβοορτ

«Ξεκινώντας τον δεύτερο αγώνα και με δεδομένη την εξαιρετική πρόοδο που σημείωνα γύρο με τον γύρο από την Παρασκευή, η αίσθηση του πρωτάρη ήδη είχε φύγει, ενώ οι προσδοκίες μου είχαν αρχίσει να αυξάνονται. Μετά από μια καλή εκκίνηση, φτάνοντας στην πρώτη στροφή τα εμπρός ελαστικά μου δεν βρίσκονταν στο σωστό παράθυρο λειτουργίας τους, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στον εμπρός δεξί τροχό, το οποίο ευτυχώς δεν μου στοίχισε τον αγώνα, αλλά σημαντικό μέρος της πρόσφυσης στον εμπρός άξονα. Μετά από πολλούς γύρους μάχης για το βάθρο της κατηγορίας rookie, για άλλη μια φορά έχασα στιγμιαία τον έλεγχο χάνοντας ορισμένες θέσεις, δύο από τις οποίες ανέκτησα, αλλά έχασα λόγω της διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία», σημείωσε ο Μαρκογιάννης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!