F1 - Χάμιλτον: «Πού πήγε το πλεονέκτημα της Red Bull στο DRS;»
Από την περασμένη σεζόν της Formula 1 ήταν εμφανής η υπεροχή της Red Bull Racing στις ευθείες. Πέρα από τον πανίσχυρο κινητήρα της Honda, το μονοθέσιο των «ταύρων» είναι εξαιρετικά αποδοτικό στις ευθείες με τη χαμηλότερη αντίσταση αέρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν είδαμε την RB19 να είναι ένα «τέρας» απόδοσης στις ευθείες με ανοικτό το DRS. Σε πίστες όπως της Σαουδικής Αραβίας, της Αυστραλίας, του Μαϊάμι, οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ κέρδιζαν μέχρι και μισό δευτερόλεπτο στις ευθείες με τη χρήση της κινούμενης πίσω αεροτομής.
Στους τελευταίους αγώνες οι υπόλοιπες ομάδες έχουν πλησιάσει σε δυναμική τη Red Bull Racing και πλέον αμφισβητούν την κυριαρχία της στη σεζόν. Ο Λιούις Χάμιλτον μάλιστα, κατέκτησε την pole position στο Grand Prix Ουγγαρίας, κερδίζοντας για μόλις τρία χιλιοστά τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο πλαίσιο του αγώνα στο Χανγκαρόρινγκ, ρωτήθηκε αν η αυστριακή ομάδα έχει χάσει απόδοση ή οι υπόλοιπες ομάδες την έχουν πλησιάσει: «Ειλικρινά πιστεύω πως έχουν γίνει πιο αργοί από το ξεκίνημα της σεζόν. Δείτε το DRS. Δεν έχουν το πλεονέκτημα με το DRS που είχαν στο ξεκίνημα της σεζόν. Που πήγε το πλεονέκτημά τους; Έφεραν μια αναβάθμιση στην Ουγγαρία που υποτίθεται θα τους έδινε δύο δέκατα του δευτερολέπτου επιπλέον απόδοση στο γύρο. Δεν κατάφεραν να δείξουν αυτή την απόδοση, τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές στην Ουγγαρία, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον».
Βέβαια στον αγώνα, η RB19 του Φερστάπεν πήρε τα ηνία στην εκκίνηση και στην πορεία άνοιξε με εντυπωσιακό τρόπο τη διαφορά.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!