F1 - Βολφ: «Όταν κερδίζαμε εμείς το πρωτάθλημα είχε ενδιαφέρον»

Από το Grand Prix Μπαχρέιν ήταν εμφανές πως η Red Bull Racing θα είναι σε θέση να κυριαρχήσει στη φετινή σεζόν της Formula 1. Πράγματι η RB19 είναι το καλύτερο μονοθέσιο του grid και στα χέρια των Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ έχει κερδίσει τα 12 Grand Prix και τους 3 Αγώνες Σπριντ που έχουν διεξαχθεί.
Μέχρι τον αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν όλα έδειχναν πως θα έχουμε μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς για το πρωτάθλημα. Όμως η δαιμονιώδης φόρμα του Φερστάπεν σε συνδυασμό με την «κοιλιά» που έκανε ο Πέρεζ στους επόμενους αγώνες είχαν ως αποτέλεσμα η διαφορά τους να εκτοξευθεί στους 125 βαθμούς.
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG F1, Τότο Βολφ, μίλησε για την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και δεν δίστασε να κάνει το «φαρμακερό» του σχόλιο. Ο Αυστριακός συνέκρινε τη φετινή χρονιά με την εποχή που η Mercedes κυριαρχούσε αλλά μόνο οι δύο οδηγοί της είχαν ελπίδες για πρωτάθλημα.
«Δεν ξέρω κατά πόσο η δική μας περίοδο υπεροχής ήταν ίδια με αυτή της Red Bull τώρα ή όχι. Νομίζω υπήρχαν χρονιές που και εμείς ήμασταν πολύ ταχύτεροι του ανταγωνισμού, αλλά τουλάχιστον είχαμε δυο μονοθέσια που πάλευαν μεταξύ τους και αυτό ήταν διασκεδαστικό για το κοινό. Φέτος όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και δεν βλέπουμε κάτι τέτοιο», ανέφερε ο Βολφ.
Η υπεροχή της Red Bull Racing έναντι του ανταγωνισμού δεν είναι τυχαία, καθώς έχει κατανοήσει καλύτερα από όλες τις ομάδες τους τεχνικούς κανονισμούς. Για τον Βολφ η αυστριακή ομάδα έχει βρεθεί εκεί που είναι με το «σπαθί» της.
«Αρκετά συχνά έχω πει ότι όλα είναι θέμα αξιοκρατίας στη Formula 1 και είναι στο χέρι μας να παλέψουμε για νίκες. Σίγουρα δεν περιμέναμε η διαφορά στην απόδοσή μας να είναι τόσο μεγάλη. Με την τελευταία αναβάθμιση που έφεραν στο μονοθέσιό τους φαίνεται πως απέκτησαν ένα ακόμα πλεονέκτημα και κατάφεραν να το εκμεταλλευτούν. Πάντα όμως το βασικό είναι να ψάξουμε να βρούμε λύσεις και να δουλέψουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», πρόσθεσε.
Μετά από τα δώδεκα πρώτα αγωνιστικά τριήμερα στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, η διαφορά ανάμεσα σε RBR και Mercedes στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι 256 βαθμοί.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
dimkleft
Από που και ως που έχασε το 2010; Τον κέρδισε τον teammate του(Button)! Η RBR RENAULT ήταν σίγουρα ταχύτερη και ο Vettel πήρε το πρωτάθλημα όπως και το 2012(πάλι κέρδισε τον Button). Για το 2021 τα σχόλια είναι περιττά διότι υπήρξε καθαρή αλλοίωση αποτελέσματος(μην επεκταθούμε διότι είναι χιλιοειπωμένα και έχει αναγνωριστεί εμμέσως πλην σαφώς από την FIA). Επειδή γράφω σπανιότατα σε sites κτλ. αλλά σας διαβάζω όλους στο gazzetta, έχω να σου πω ότι εσύ και άλλοι 4-5 εγκάθετοι με τον Hamilton αποκρύπτεται σκοπίμως την αλήθεια σε σταθερή βάση. Από που και ως που ο Lewis έχασε από τον Rossberg; 2-1 τον έχει και αποσύρθηκε μετά το πρωτάθλημα. Προσπάθησε να καταλάβεις και να αποδεχτείς ότι όσοι οδηγοί έχουν πάρει πρωταθλήματα(είτε με ανταγωνισμό είτε αέρα) τα δικαιούτε και δεν μπορεί να τους τα λερώσει κανένας διότι έχει προηγηθεί προσπάθεια και ιδρώτας για αναδειχθούν πρωταθλητές. Έχουν δουλέψει πολλοί άνθρωποι για να έρθει το αποτέλεσμα και οι υπεύθυνοι έχουν επιλέξει τους οδηγούς που είναι ικανοί να βγάλουν εις πέρας την αποστολή. ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ υπάρχουν και περιπτώσεις όπως το 2021 και 2-3 άλλες παλaιότερα που έχουν γίνει κλοπές που έχουν αναγνωριστεί από την FIA. Εκεί ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του ανάλογα με τις ηθικές αρχές που τον διακατέχουν. Προσωπικά όπως αναγνωρίζω τα αποτελέσματα του Hamilton όλα αυτά τα χρόνια, έτσι το κάνω τώρα και για τον Verstappen. Δεν έχει καμία σημασία αν δυσκολεύεται ή όχι για να πάρει τα πρωταθλήματα. Το σίγουρο είναι ότι κάποια άτομα έχουν κουραστεί πολύ για να έχει ο Max το μονοθέσιο που έχει και μπράβο τους. Άρα μια χαρά δίκαιο ήταν και τότε και τώρα......
zackspeed
Η περίοδος 14-20 ήταν μία περίοδος που έκανε κακό παντού. Πρώτα από όλα στο ίδιο το άθλημα, μιας και κράτησε πολύ καιρό (7 χρόνια, όταν οι ταύροι βρίσκονται στην μόλις δεύτερη χρονιά. Για του χρόνου δεν ξέρουμε). Επίσης το δίδυμο Λούις-Ροζμπεργκ, ποτέ δεν έφτασε το δίδυμο Σένα - Προστ, ούτε για αστείο. Είτε μιλάμε από άποψη ικανότητας, είτε ταλέντου, είτε προσωπικοτήτων κτλ. Ακόμα έπρεπε να περιμένουμε το 17,18 για να δούμε μια σποραδική αντίσταση από άλλη ομάδα (Φεράρι), πράγμα που με τους κανονισμούς του 22 αυτό συνέβη ήδη από την πρώτη χρονιά. Η Φεράρι πέρυσι έκανε σχεδόν ακριβώς την ίδια πορεία με το 17,18. Δεύτερον έκανε κακό στην ίδια την ομάδα της Μερσέντες. Από εκεί που ήταν κυρίαρχοι, βρέθηκαν να κοιτάνε την κορυφή με το τηλεσκόπιο. Το χειρότερο δε για αυτούς είναι πως συμπεριφέρονται λες και ζούνε τις μέρες της δόξας τους. Απλά άρνηση παραδοχής της πραγματικότητας. Τρίτον στον ίδιο τον Χάμιλτον. Όταν έχεις απο το 14-20 ένα μονοθέσιο το οποίο έχει από πολύ μεγάλη έως χαοτική διαφορά από τους υπόλοιπους, ένα μονοθέσιο με το οποίο αρκεί και ένας οδηγός επιπέδου Ροζμπεργκ, ακόμα και Μπότας για κυριαρχήσεις (αν είναι ποτέ δυνατόν) τότε ξεχνάς να παλεύεις και γίνεσαι μαλθακός. Συν την όποια υποβάθμιση υπάρχει στην υστεροφημία. Διότι το να κερδίζει συνεχώς μόνο όταν έχει το καλύτερο μονοθέσιο και σε χρονιές που έχει πλήρη ανταγωνισμό όλη την χρονιά να χάνει ή να είναι κατώτερος των περιστάσεων (10,12,21) δεν είναι και ότι καλύτερο. Συν την απουσία ηγετικού ρόλου μέσα στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Η όλη φάση είναι αυτό που λέμε στο χωριό μου, συνήθισε η γριά στα σύκα.
Nick_F19
O rosberg γι'αυτό έφυγε και πολλοί τον λένε μάγκα, δεν δέχτηκε το νο2 που δέχτηκε ο bottas. Η rbr για όσο προλαβαίνει έχει σκοπό μόνο τα ρεκόρ που δημιούργησε η Mercedes με τον Lewis κ αυτό δεν θα γίνει σε μια 8αετια, ότι προλάβει μέχρι το 2025 αν την αφήσουν, γτ από το 2026 η ομάδα που ξέρουμε από τώρα, σίγουρα ότι δεν θα πρωταγωνιστεί (λόγω κινητήρα) είναι η RBR.
iceman17
Άσε μας ρε Βολφ που είχατε 2 μονοθέσια να παλεύουν ματεξυ τους...Μόνο την χρονιά με τον Ρόζενμπεργκ...Όχι ότι μπορούσε ο Μπότας να ανταγωνιστή τον Χάμιλτον βέβαια αλλά μην ακούμε ότι να ναι
Lorem Ipsum
Σε 4 πρωταθλήματα του Χάμιλτον με τη Μερσεντές, στο μέσο της σεζόν, δηλαδή στη διακοπή, η διαφορά ήταν ελάχιστη ανάμεσα σε Φεράρι και Μερσεντές ή Ρεντ Μπουλ και Μερσεντές. Άρα αυτό που λες δεν ισχύει. Η απόδειξη εξάλλου είναι πως ουδέποτε πλησίασε η Μερσεντές τα ρεκόρ 1-2 που βλέπουμε φέτος.
zackspeed
@Lorem Ipsum 2014, 10 φορές το 1-2 τα Μερσέντες. 2015 11 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2016 9 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2017 3 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2018 4 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2019 9 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2020 8 φορές το 1-2 η Μερσέντες. 2022 6 φορές το 1-2 η Ρεντμπουλ και 2023 5 1-2 μέχρι στιγμής. Μιλώντας για ρεκόρ στα 1-2...
GiorgioArmani
Τι ψάχνεις να βρεις με τον Lorem αύριο τα ίδια θα σου γράφει