Θετικό πρόσημο στην πρώτη χρονιά της Ducati V21L (vid)
Με τον αγώνα στο Μιζάνο ολοκληρώθηκε το φετινό πρωτάθλημα MotoE. Ήταν η πρώτη χρονιά που ο θεσμός εξοπλίστηκε με μοτοσικλέτες της Ducati και τα αποτελέσματα ήταν μάλλον θετικά για το ιταλικό εργοστάσιο.
Η V21L στην πρώτη της χρονιά ήταν εξαιρετικά αξιόπιστη και σταθερή σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Η δύναμη των 150 ίππων και των 140 Nm ροπής σε συνδυασμό με τα 225 κιλά της χάρισαν καλές επιδόσεις στους αναβάτες σε όλες τις πίστες, ενώ η μπαταρία υψηλής τεχνολογίας με κυψέλες τύπου 21700 φρόντισε για την απροβλημάτιστη ολοκλήρωση όλων των αγώνων.
Οκτώ διαφορετικοί αναβάτες από τους 18 κέρδισαν τουλάχιστον έναν αγώνα. Δέκα από αυτούς ανέβηκαν στο βάθρο τουλάχιστον μία φορά. Όσον αφορά το πρωτάθλημα, τέσσερις συνολικά αναβάτες εξακολουθούσαν να διεκδικούν μαθηματικά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος στην αρχή του τελευταίου γύρου της σεζόν.
Συνολικά, η Ducati ανέφερε μια μέση βελτίωση του χρόνου γύρου κατά 2,2 δευτερόλεπτα σε σχέση με τη σεζόν του 2022. Μία από τις μοτοσικλέτες V21L είχε τελική ταχύτητα 282Km/h στο Μουτζέλο.
Η Ducati κατασκεύασε συνολικά 23 πρωτότυπα μοντέλα V21L για την MotoE αυτή τη σεζόν. Δεκαοκτώ πήγαν σε ομάδες και πέντε κρατήθηκαν ως εφεδρικά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Τεχνική ανάλυση της Ducati V21L.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!