Αυτή είναι η πιο απαιτητική αλλαγή ελαστικού μοτοσικλέτας (vid)
Η αλλαγή πίσω ελαστικού σε μια μοτοσικλέτα είναι μια απαιτητική εργασία, ωστόσο δεν είναι κάτι ακατόρθωτο. Αρκεί να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία και από εκεί και έπειτα είναι μια συγκεκριμένη διαδικασία που απλά πρέπει να ακολουθήσεις.
Όλα αυτά πάνε περίπατο όταν έχεις να αντιμετωπίσεις μια μοτοσικλέτα χωρίς συμβατική ρόδα πίσω. Μια από αυτές είναι η Verge TS η οποία είναι ηλεκτρική με το σύστημα κίνηση να βρίσκεται περιμετρικά του τροχού και δεν υπάρχει κέντρο. Για να αλλάξεις λοιπόν ελαστικό σε ένα τέτοιο δίκυκλο θα πρέπει να κάνει κάτι... παραπάνω.
Για αρχή θα πρέπει να αφαιρέσεις τη βάση πινακίδας που είναι ενσωματωμένη στο εσωτερικό του τροχού. Μέχρι εδώ όλα καλά. Έπειτα όμως αρχίζουν τα σοβαρότερα ζητήματα. Το επόμενο βήμα είναι να αφαιρέσεις 20 προστατευτικές βίδες T30 Torx τα οποία κρατάνε συνδεδεμένο τον τροχό με το σύστημα κίνησης.
Αφού περάσει λίγη ώρα ώσπου να αφαιρέσεις όλες αυτές τις βίδες σειρά παίρνουν ακόμα λίγες βίδες για να αφαιρέσεις όλες τις ασφάλειες που συνδέουν το σύστημα με το ψαλίδι. Όταν τελειώσεις με τις σχεδόν 30 βίδες τότε μπορείς να αλλάξεις ελαστικό και φυσικά να επαναλάβεις όλη τη διαδικασία. Καλή επιτυχία!
Δείτε τη διαδικασία αλλαγής ελαστικού στο Verge TS.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!