F1 - Η Mercedes ετοιμάζει «σούπερ» κινητήρα για το 2024
Στην τωρινή εποχή της Formula 1, η Mercedes-AMG έχει αποτύχει να δείξει το πρόσωπο που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Ο πρωταθλητισμός, η μία νίκη μετά την άλλη και οι ένδοξες σεζόν έδωσαν τη θέση τους σε αποτελέσματα εντός της πρώτης 5άδας και σποραδικές παρουσίες στο βάθρο.
Έπειτα από το Grand Prix Ιαπωνίας, ο Λιούις Χάμιλτον κάλεσε την ομάδα του να κάνει το καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία της όσον αφορά την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2024. Αυτό ωστόσο δεν ισχύει μόνο για το εργοστάσιο του Μπράκλεϊ που εξελίσσει το μονοθέσιο, αλλά και για αυτό του Μπρίξγουορθ, στο οποίο κατασκευάζονται οι υβριδικές μηχανές.
🎬 Coming soon… 👀 pic.twitter.com/SGeYkv9GxN
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) September 27, 2023
Περισσότερη ελευθερία, μεγαλύτερη ισχύς
Το 2024 η Mercedes-AMG θα αλλάξει φιλοσοφία στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της. Αυτό θα της επιτρέψει να αναζητήσει νέες οδούς στο κυνήγι περισσότερης απόδοσης από το αεροδυναμικό της πακέτο, βάσει των «θέλω» των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ. Σύμφωνα με το formulapassion.it, αυτό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ελευθερία όσον αφορά τα μηχανικά μέρη.
Το τωρινό concept της W14 έχει βασιστεί στην αρχιτεκτονική των zero-pods που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2022. Εκτός από την κακή αεροδυναμική απόδοση, αυτός ο σχεδιασμός φαίνεται πως περιόρισε τις δυνατότητες της κινητήριας μονάδας του μονοθεσίου. Γνωρίζουμε από πέρυσι πως το μονοθέσιο της Mercedes έχει αρκετά μεγάλη αντίσταση αέρα (drag), κάτι το οποίο έχει τεράστιο αντίκτυπο στην τελική ταχύτητα στις ευθείες.
Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, οι μηχανικοί του Μπρίξγουορθ θα έχουν περισσότερη ελευθερία, ειδικά στον τομέα της ψύξης της μονάδας ισχύος, ώστε να ξεκλειδώσουν περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα. Μάλιστα το ρεπορτάζ αυτό επικαλείται μηχανικό της ομάδας που δεν κατονομάζεται και που υποστηρίζει πως η τωρινή μονάδα ισχύος δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό και τα δεδομένα στο εργοστάσιο κάνουν τη Mercedes να αισιοδοξεί.
Με τον «σούπερ» κινητήρα, απελευθερωμένο από περιορισμούς του ξεπερασμένου (πλέον) zero-pod σχεδιασμού και τη νέα αεροδυναμική φιλοσοφία, η Mercedes ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει ξανά στη Formula 1.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!