Citroen: Το νέο e-C3 είναι διαφορετικό και ηλεκτρικό (vid)
Η Citroen κάνει μια σημαντική αλλαγή με την τέταρτη γενιά του C3, μεταβαίνοντας σε έναν αποκλειστικά ηλεκτρικό κινητήρα. Με περισσότερες από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις των C3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία υιοθετεί στρατηγική μηδενικών εκπομπών με την κυκλοφορία του e-C3 στην ευρωπαϊκή αγορά. Στόχος της είναι να προσφέρει ένα προσιτό σε όλους ηλεκτρικό όχημα, ενώ υπάρχουν σχέδια για ένα ακόμη πιο οικονομικό μοντέλο, που αναμένεται το 2025.
Βασισμένο στην πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, το μοντέλο έρχεται με μια εντελώς νέα γλώσσα σχεδιασμού σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Αυτό που ήταν ένα παραδοσιακό μικρό hatchback, έχει τώρα εξελιχθεί σε ένα όχημα που μοιάζει περισσότερο με crossover, με τους τροχούς να τοποθετούνται όσο το δυνατόν πιο προς τα άκρα. Σε συνδυασμό με την υψηλή γραμμή της οροφής, αυτό δημιουργεί έναν σημαντικά μργαλύτερο χώρο επιβατών, με την Citroen να αναφέρει ότι οι επιβάτες απολαμβάνουν τώρα επιπλέον 30 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα κεφάλια τους και 20 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Ο χώρος αποσκευών πίσω από τα πίσω καθίσματα έχει αυξηθεί ελαφρώς στα 290 λίτρα.
Η πιο εντυπωσιακή οπτική αλλαγή σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο είναι το εμπρός μέρος, όπου το e-C3 διαθέτει το νέο λογότυπο της Citroen πλαισιωμένο από ένα ζευγάρι φώτα σε σχήμα L. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα εκτείνονται στα πίσω πλαϊνά πάνελ, και υπάρχει ένα μικρό στατικό spoiler στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας.
Ωστόσο, οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται κάτω από το καπό. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης του παλαιού μοντέλου αντικαταστάθηκαν από έναν αποκλειστικά ηλεκτρικό κινητήρα. Το e-C3 χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP χωρητικότητας 44 kWh για αυτονομία έως και 320 χιλιόμετρα μεταξύ δύο φορτίσεων, όπως μετράται από τον κύκλο WLTP. Η ισχύς προέρχεται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 83 kW ή 113 ίππων που τοποθετείται στον εμπρός άξονα. Η επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε περίπου 11 δευτερόλεπτα. Η φόρτιση της μπαταρίας από 20% έως 80% σε φορτιστή 7 kW διαρκεί περίπου 4 ώρες. Σε σταθμό φόρτισης DC, η θύρα CCS 100 kW μπορεί να μειώσει αυτόν τον χρόνο σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Η Citroen θα προσφέρει το νέο e-C3 σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα You και Max. Το βασικό μοντέλο περιλαμβάνει LED προβολείς, σύστημα έκτακτης φρεναρίσματος, σύστημα ενδείξεων κεφαλής, ηλεκτρικούς καθρέπτες πλευράς, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ρυθμιζόμενο cruise control. Αναβαθμίζοντας στην έκδοση Max, θα έχετε επιπλέον χαρακτηριστικά όπως ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, εξωτερική βαφή διπλού τόνου, αυτόματους καθρέπτες με θέρμανση, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού και άλλα.
Το νέο Citroen e-C3 θα κάνει το ντεμπούτο του στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Το 2025, η Citroen θα παρουσιάσει ένα μοντέλο με μικρότερη μπαταρία, που θα προσφέρει αυτονομία 200 χιλιομέτρων μεταξύ δύο φορτίσεων και ακόμα χαμηλότερη τιμή. Αυτό θα καταστήσει το e-C3 ένα από τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!