Νέο Renault Clio: Σε εκδόσεις βενζίνης, diesel, LPG και hybrid (τιμές)
- Εξωτερική σχεδίαση
- Η αίσθηση στην καμπίνα
- Συστήματα συνδεσιμότητας
- Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
- Εκδόσεις κινητήρα
- Τιμές
Την έναρξη διάθεσης στην ελληνική αγορά του ανανεωμένου Renault Clio ανακοίνωσε η Teoren Motors. Πέρα από την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση και τη χρήση οικολογικών υλικών στην καμπίνα των επιβατών, το νέο Clio είναι ακόμα πιο ασφαλές και πιο προηγμένο από ποτέ.
Στα υπέρ του η πλήρης γκάμα εκδόσεων καυσίμου (βενζίνη, LPG, diesel, hybrid), αλλά και τα προωθητικά προγράμματα που καθιστούν πιο προσιτή την απόκτησή του.
Εξωτερική σχεδίαση
Η μπροστινή γρίλια αντανακλά τη σπορτίφ πλευρά και τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του νέου Clio. Η έκδοση esprit Alpine πατάει σε ζάντες αλουμινίου 17’’ που αντικατοπτρίζουν το DNA της Alpine: κατεργασμένες με κοπή διαμαντιού, σε απόχρωση μαύρο και ανοιχτό γκρι, με μπλε ή μαύρο καπάκι στην πλήμνη (ανάλογα με το χρώμα του αμαξώματος), συντελούν στη δημιουργία της δυναμικής, εκλεπτυσμένης και τεχνολογικά προηγμένης εικόνας του αυτοκινήτου. Το λογότυπο Clio στο πίσω μέρος είναι σε χρώμα σκούρο γυαλιστερό μαύρο.
Δείτε ακόμα: Οδηγήσαμε το νέο Renault Clio στο Βέλγιο
Το νέο Clio υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα “Nouvelle Vague” της Renault, ενώ διαθέτει τη νέα φωτιστική υπογραφή στο εμπρός του μέρος, η οποία εμπνέεται από το λογότυπο: τα LED φώτα ημέρας στις δύο άκρες σχηματίζουν το πάνω μέρος του ρόμβου. Τα λεπτά full-LED φωτιστικά σώματα, που περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις, αναδεικνύουν την ακρίβεια και την τεχνογνωσία της κατασκευής, χαρίζοντας ακόμα περισσότερο δυναμισμό στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Παράλληλα, είναι πιο συμπαγή και συνδυάζουν έως και πέντε high tech δέσμες (αντί για τις τρεις παλιότερα), που προσαρμόζουν αυτόματα την κατανομή του φωτισμού μεταξύ των προβολέων και των φώτων πορείας.
Πλήρως ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας: οι αεροδυναμικοί αεραγωγοί στα άκρα, τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, που αναδεικνύει τα υψηλά όρια πρόσφυσης του συνόλου, ενώ αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της τεχνολογικής αρτιότητας του αυτοκινήτου. Τα μοντέρνα πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον διαυγή, προσθέτοντας και αυτά την τεχνολογική τους πινελιά. Τα φωτεινά μέρη στις άκρες των πίσω φωτιστικών σωμάτων, συμβαδίζουν με την αισθητική ταυτότητα των εμπρός.
Η αίσθηση στην καμπίνα
Το εσωτερικό design είναι και αυτό αποκλειστικό για τη συγκεκριμένη έκδοση. Το σχήμα των καθισμάτων φροντίζει για την άριστη πλευρική στήριξη του σώματος, ενώ εξασφαλίζει και το ιδανικό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Οι μπλε εμφανείς ραφές και η στάμπα με το γράμμα “A” της Alpine ψηλά στην πλάτη του καθίσματος, ολοκληρώνουν την εικόνα. Στην εξωτερική πλευρά της πλάτης των καθισμάτων διακρίνει κανείς μία λιτή ετικέτα με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας.
Η εμπειρία στο εσωτερικό του νέου Clio είναι τώρα πιο αναβαθμισμένη: η καμπίνα επιβατών είναι πιο φιλόξενη και πιο άνετη. Μόλις ανοίξει κανείς την πόρτα, αντικρύζει πιο ευγενή και βιώσιμα υλικά και αντιλαμβάνεται αμέσως το άλμα που έχει συντελεστεί στον τομέα της ποιότητας. Η ευρυχωρία και η εργονομία εξακολουθούν να είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, προσφέροντας ένα μοναδικό επίπεδο άνεσης σε όλους. Όλη η τεχνολογία υπάρχει για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη, και συνδυάζεται με μία πληθώρα δικτυωμένων υπηρεσιών και εφαρμογών, που βοηθούν τον οδηγό και τους επιβάτες να χαλαρώσουν και να απολαύσουν το ταξίδι.
Τα καθίσματα της έκδοσης Techno, τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό έχουν επενδυθεί με ένα εξελιγμένο βιώσιμο και οικολογικό ύφασμα το οποίο αποτελείται από 60% ίνες TENCEL, μια βιολογική σύνθεση κυτταρικών ινών που κατασκευάζεται από τον Όμιλο Lenzing. Συμβάλλοντας στη στρατηγική της Renault για την πλήρη απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα, το νέο Clio δεν είναι μόνο το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει ίνες TENCEL Modal. Είναι και η πρώτη φορά που αυτές οι βιώσιμες ίνες χρησιμοποιούνται εκτενώς στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου. Φημισμένες για την εξαιρετική απαλότητά τους, οι ίνες αυτές είναι κατασκευασμένες από φυσικό ξύλο ανανεώσιμων πηγών, που προέρχεται από ημι-φυσικά δάση βιώσιμης διαχείρισης στην Ευρώπη.
Τα καθίσματα του νέου Clio esprit Alpine είναι επίσης κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά. Το τιμόνι σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει το πνεύμα της Alpine: η κόκκινη, λευκή και μπλε διπλή ραφή, το διάτρητο υλικό και το βαθύ γυαλιστερό μαύρο φόντο με το σήμα σε απόχρωση Ice Black στο κέντρο, προκαλούν όποιον κάθεται στη θέση του οδηγού να βάλει μπροστά τον κινητήρα. Το ταμπλό διαθέτει επίσης κεντημένη γαλλική σημαία, οι ζώνες ασφαλείας εμπρός και πίσω έχουν χαρακτηριστικό μπλε γαζί (εκτός από τη μεσαία πίσω), τα πεντάλ είναι αλουμινένια και τα μαρσπιέ των μπροστινών θυρών είναι αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση.
Συστήματα συνδεσιμότητας
Οι νέες υπηρεσίες και η κορυφαίου επιπέδου συνδεσιμότητα κάνουν το νέο Clio ακόμα πιο διαισθητικό στη χρήση του. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 7 ή 10 ιντσών. Η οθόνη των 10 ιντσών απεικονίζει τους χάρτες πλοήγησης και προσαρμόζει την εμφάνισή της ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης από τη ρύθμιση του συστήματος MULTI-SENSE.
Το νέο Clio εφοδιάζεται με το σύστημα Renault Easy Link, που παρέχει πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, της προληπτικής συντήρησης, και του infotainment. Το σύστημα Renault Easy Link διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις από όπου δίνεται η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης μέσω Android Auto και Apple CarPlay.
Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
Το νέο Clio διαθέτει 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) για ευκολότερο και ασφαλέστερο ταξίδι. Τα συστήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς ενότητες: Οδήγηση, Παρκάρισμα και Ασφάλεια.
Στα βασικά περιλαμβάνονται η ενεργή υποβοήθηση οδήγησης (Active Driver Assist), η κάμερα ορατότητας 360°, και το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αισθητήρες αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών. Αυτό το ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, κατατάσσει το νέο Clio μεταξύ των ασφαλέστερων αυτοκινήτων στην κατηγορία του.
Εκδόσεις κινητήρα
Από την πρώτη του γενιά, το Clio ήταν ένα μοντέλο που διέθετε την πιο πλήρη γκάμα κινητήρα στην κατηγορία του, με επιλογές που πάντα ανταποκρίνονταν στις ανάγκες της εποχής τους.
Το νέο Clio διαθέτει μια γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του full hybrid κινητήρα E-Tech των 145 ίππων, ο οποίος αξιοποιεί την αιχμή της τεχνολογίας. Οι άλλες επιλογές – βενζίνη, diesel και βενζίνη/LPG – καλύπτουν μια ευρεία γκάμα απόδοσης, ώστε ο κάθε οδηγός να διαλέξει ανάλογα τις ανάγκες του.
E-Tech full hybrid 145: πιο διασκεδαστικό και με χαμηλότερη κατανάλωση
Η Renault ξεκίνησε να τοποθετεί στα μοντέλα της τον κινητήρα τεχνολογίας E-Tech full hybrid – συμπεριλαμβανομένου και του Clio – από το 2020. Η full hybrid τεχνολογία E-Tech περιλαμβάνει περισσότερες από 150 πατέντες, καθώς και τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει η Renault από τις πίστες της Formula 1 – ειδικά στον τομέα της ανάκτησης και αναγέννησης ενέργειας. Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική του, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW), με έναν 4κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσεως 69 kW (94 hp) 1,6 λίτρου, με ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) και μία μπαταρία 1,2 kWh.
Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί με αυτόν, έως και για το 80% του χρόνου στις πόλεις – μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα.
TCe 100 LPG: μια έκδοση για όλες τις χρήσεις με χαμηλά κόστη χρήσης
Το νέο Clio διατίθεται επίσης και με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα TCe 100 LPG, που καίει βενζίνη και LPG, ενώ το σύστημα υγραεριοκίνησης είναι τοποθετημένο στη γραμμή παραγωγής . Αυτό το σύστημα διπλού καυσίμου βελτιώνει την απόδοση, ενώ μειώνει την κατανάλωση και περιορίζει τις εκπομπές του CO2 (8% λιγότερο CO2 από έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης). Με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.000 km συνολικά.
Blue dCi 100: υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση
Ο diesel κινητήρας των 100 ίππων και των 260 Nm ροπής, είναι ιδανικός για σκληρή χρήση και για εταιρικούς στόλους, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων. Το νέο Clio Blue dCi είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Το νέο Clio είναι τώρα ετοιμοπαράδοτο και με δέσμευση τιμής, ενώ οι πελάτες της Renault μπορούν να το αποκτήσουν από 158 € το μήνα, με όφελος έως 3.000 ευρώ. Το νέο μοντέλο πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια.
Τιμές
Βενζίνη
Clio evolution TCe 90 20.570€
Clio evolution plus TCe 90 21.420€
Διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο)
Clio evolution TCe 100 LPG 21.870€
Clio evolution plus TCe 100 LPG 22.770€
Clio techno TCe 100 LPG 23.680€
Πετρέλαιο
Clio evolution Blue dCi 100 23.970€
Clio evolution plus Blue dCi 100 24.970€
Υβριδικό
Clio evolution Ε-Tech full hybrid 145 28.670€
Clio evolution plus Ε-Tech full hybrid 145 29.490€
Clio techno Ε-Tech full hybrid 145 30.260€
Clio esprit Alpine Ε-Tech full hybrid 145 32.950€
Photo Credits: Renault
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!