F1 - «Βόμβα» από Χάμιλτον: «Υπήρχαν κι άλλα παράνομα μονοθέσια στο Τέξας»

F1 - «Βόμβα» από Χάμιλτον: «Υπήρχαν κι άλλα παράνομα μονοθέσια στο Τέξας»
Αποκαλυπτικός ήταν ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 για τα όσα έγιναν στο Τέξας μετά την ολοκλήρωση του Grand Prix ΗΠΑ.

Ο Λιούις Χάμιλτον γνώρισε μια από τις πιο οδυνηρές εμπειρίες της καριέρας του στον προηγούμενο αγώνα της Formula 1 στο Όστιν. Ο Βρετανός τερμάτισε δεύτερος στο Grand Prix της Κυριακής, όμως όλα άλλαξαν μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.

Η FIA έκανε έλεγχο στη σανίδα του δαπέδου της W14 του και διαπίστωσε πως το πάχος της ήταν κάτω από 9mm που ορίζουν οι τεχνικοί κανονισμοί. Ως αποτέλεσμα, ο Βρετανός αποκλείστηκε από τον αγώνα, ενώ και ο Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia Ferrari είχε ανάλογη μοίρα για το ίδιο ατόπημα στην SF-23 του.

Παρά το γεγονός πως ο Χάμιλτον ξεπέρασε το σοκ του Τέξας, οι ερωτήσεις που του έγιναν στο πλαίσιο του GP Μεξικού για το τι συνέβη ήταν πολλές. Από τη μεριά του, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, θέλησε να αποκαλύψει τη σειρά των γεγονότων.

«Είχα μόλις τελειώσει τη συνέντευξη Τύπου. Είχα γυρίσει πίσω στο γκαράζ κι ετοιμαζόμουν να μπω στην μπανιέρα με παγάκια που έχουμε. Εκείνη τη στιγμή ήρθε ο Τότο (Βολφ) και μου είπε τι έγινε. Μετά από μια τέτοια ημέρα ήμουν προφανώς συντετριμμένος. Έμαθα την έκβαση της έρευνας όταν είχα φτάσει στο ξενοδοχείο μου στο Όστιν», ανέφερε αρχικά.

 

Λιούις Χάμιλτον

Όμως δεν σταμάτησε εκεί. Ο Χάμιλτον θέλησε να αποκαλύψει τις πληροφορίες του για επιπλέον μονοθέσια που ήταν εκτός κανονισμών μετά τον αγώνα του Τέξας.

«Πρέπει να υπάρχει καλύτερη αστυνόμευση και έλεγχος ώστε να μην τη γλιτώνουν οδηγοί. Άκουσα από διάφορες πηγές για άλλα μονοθέσια που ήταν επίσης εκτός κανονισμών μετά τον αγώνα και δεν τα εξέτασαν. Οπότε γλίτωσαν τον αποκλεισμό. Αγωνίζομαι στη Formula 1 εδώ και 16 χρόνια και έχουν υπάρξει ανάλογα σενάρια κατά το παρελθόν. Κάποιοι την έχουν γλιτώσει ενώ άλλοι που τους εξέτασαν ήταν άτυχοι. Συνολικά, πρέπει να υπάρξει καλύτερη δομή πάνω σε αυτό», πρόσθεσε.

Από τα έγγραφα της FIA προκύπτει πως τα μονοθέσια των Mercedes και Ferrari έχουν ελεγχθεί από 5 φορές στη φετινή σεζόν σχετικά με το πάχος της σανίδας του δαπέδου. Οι μοναδικές ομάδες που δεν έχουν ελεγχθεί στον τομέα αυτό είναι οι Williams και Scuderia AlphaTauri.

Φωτογραφίες: Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!